Bricomarché rozpoczyna kampanię skierowaną do franczyzobiorców (wideo) - Marketing przy Kawie
Bricomarché rozpoczyna kampanię skierowaną do franczyzobiorców (wideo)
  • 1
  • 1
4.02.2013

Bricomarché rozpoczyna kampanię skierowaną do franczyzobiorców (wideo)

30 stycznia rozpoczęła się kampania reklamowa poświęcona supermarketom Bricomarché. Spoty telewizyjne, ukazujące tę sieć sklepów jako sprawdzony i opłacalny pomysł na biznes, emitowane będą do 3 marca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55931 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 lutego 2013