„Ż” z kropką i kreską – Żywiec odświeża opakowania oraz identyfikację wizualną
  • 0
  • 4
20.03.2013

„Ż” z kropką i kreską – Żywiec odświeża opakowania oraz identyfikację wizualną

Marka Żywiec wprowadza na rynek zmienione opakowania i odświeża identyfikację wizualną materiałów we wszystkich miejscach styku z konsumentem. Ponadto do współpracy przy projektowaniu swojej nowej szklanki zaprosiła znanego polskiego designera, Janusza Kaniewskiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 marca 2013

19 marca 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2013

Kampania Sodexo Motivation Solutions: „Pełen outsourcing – kompletne programy motywacyjne!”

Sodexo Motivation Solutions rozpoczyna promocję narzędzia do zarządzania programami lojalnościowymi w biznesie – Sodexo Performance Suite, a także oferty „360° dla biznesu”. Kampania pod hasłem „Pełen outsourcing – kompletne programy motywacyjne!” potrwa od marca do czerwca. Akcja obejmuje reklamy w prasie branżowej, opiniotwórczej, Internecie oraz działania public relations.