1 1 20.03.2013Reklama Orange: Jak nie liczyć się ze słowami? (wideo)kampanie reklamowe TweetNowa reklama Orange promuje nielimitowane rozmowy z osobą z dowolnej sieci w ofercie na kartę.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 20.03.2013Kampania nowego dodatku do „Super Expressu” (wideo)21 marca ukaże się pierwszy „Super Detektyw”, czyli cotygodniowy dodatek do „Super Expressu”. Publikacja będzie dystrybuowana w cenie gazety wraz z całym nakładem. Treść stanowią najbardziej znane historie kryminalne oparte na faktach.
0 4 0 0 0 20.03.2013„Ż” z kropką i kreską – Żywiec odświeża opakowania oraz identyfikację wizualnąMarka Żywiec wprowadza na rynek zmienione opakowania i odświeża identyfikację wizualną materiałów we wszystkich miejscach styku z konsumentem. Ponadto do współpracy przy projektowaniu swojej nowej szklanki zaprosiła znanego polskiego designera, Janusza Kaniewskiego.
0 2 0 0 0 20.03.2013Polski Związek Jeździecki zmienia logoPolski Związek Jeździecki zmienia strategię oraz identyfikację wizualną. Zmiana ma wesprzeć wysiłki PZJ na rzecz rozwoju jeździectwa w Polsce.
0 1 0 0 0 20.03.2013Powstaje kampania promująca pralki Bosch z VarioPerfect„Bosch w każdym detalu” i „Perfekcja w twoim rytmie” to dwie idee kreatywne przygotowywanej kampanii reklamowej pralek Bosch z funkcją VarioPerfect, która pozwala użytkownikowi wybierać pomiędzy oszczędnością czasu lub energii.