0 1 0 0 0 20.03.2013Powstaje kampania promująca pralki Bosch z VarioPerfect„Bosch w każdym detalu” i „Perfekcja w twoim rytmie” to dwie idee kreatywne przygotowywanej kampanii reklamowej pralek Bosch z funkcją VarioPerfect, która pozwala użytkownikowi wybierać pomiędzy oszczędnością czasu lub energii.
0 2 0 0 0 19.03.2013Fryzura sprzeciwem wobec łamania praw człowieka – akcja Amnesty International19 marca rozpoczęła się międzynarodowa kampania społeczna zainicjowana przez Amnesty International Polska. Akcja #HairProtest jest odpowiedzią na doniesienia o wprowadzeniu w Korei Północnej oficjalnej listy 28 fryzur dla kobiet i mężczyzn.
0 1 0 0 0 19.03.2013Kampania Sodexo Motivation Solutions: „Pełen outsourcing – kompletne programy motywacyjne!”Sodexo Motivation Solutions rozpoczyna promocję narzędzia do zarządzania programami lojalnościowymi w biznesie – Sodexo Performance Suite, a także oferty „360° dla biznesu”. Kampania pod hasłem „Pełen outsourcing – kompletne programy motywacyjne!” potrwa od marca do czerwca. Akcja obejmuje reklamy w prasie branżowej, opiniotwórczej, Internecie oraz działania public relations.
0 1 0 0 0 19.03.2013W kwietniu start kampanii promującej szkolnictwo zawodoweZ początkiem kwietnia wystartuje kampania, której celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów gimnazjów kontynuacją nauki w szkołach kształcących w zawodach. Akcja jest jednym z zadań projektu Krajowego Ośrodka Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej (KOWEZiU).
2 1 0 0 0 19.03.2013Viktoria w reklamie ING Życie nadal zachęca: „Zrób rakowi wspak” (wideo)ING Życie kontynuuje kampanię pod hasłem „Zrób rakowi wspak”. W spotach ponownie pojawia się postać energicznej Viktorii, która namawia do ubezpieczenia się na wypadek zachorowania na raka.
0 1 0 0 0 19.03.2013Czego marki kosmetyczne oczekują od blogerów? – infografikaDla niemal połowy badanych specjalistów od social media najważniejsze we współpracy marek kosmetycznych z sieciowymi liderami opinii jest dostosowanie produktu i akcji promocyjnej do stylu bloga. To jeden z wniosków drugiej części badania „Jak wywrzeć wpływ na decyzje internautów w kontekście marek kosmetycznych”, przeprowadzonego przez dom badawczy Maison, Interactive Research Center oraz agencję Buzz Media.
2 1 0 0 0 19.03.2013Wiosenna kampania reklamowa marki Sizeer (wideo)19 marca startuje telewizyjna kampania reklamowa multibrandowej sieci sklepów Sizeer. Spoty 8- i 30-sekundowe będą emitowane w marcu i kwietniu zarówno w stacjach ogólnopolskich, jak i kanałach tematycznych. To największa jak do tej pory kampania telewizyjna marki, która będzie dodatkowo wspierana reklamami na platformach VOD oraz w kinach.
0 1 0 0 0 19.03.2013Raport dotyczący mikrotrendów konsumenckichFirma badawcza 4P Research Mix przygotowała zestawienie 33 trendów w ramach raportu „Teczka Mikrotrendów 4P/2013”. Badanie analizuje mikrotrendy konsumenckie, które definiują współczesnego konsumenta.
1 1 0 0 0 19.03.2013Serce i Rozum jako Pogromcy liMitów (wideo)W serwisie YouTube pojawił się kolejny spot z udziałem Serca i Rozumu. Tym razem bohaterowie stylizowani są na prowadzących program „Pogromcy mitów” emitowany na Discovery Channel.
0 1 0 0 0 19.03.2013Gemius przeprowadzi badania w TurcjiPomiar rynku urządzeń mobilnych, materiałów multimedialnych w Internecie, a także publikacja wyników badania w czasie rzeczywistym – to plany rozwoju badań Gemiusa w Turcji na najbliższe lata. Firma po raz kolejny wygrała przetarg, dzięki któremu wesprze rozwój rynku internetowego w tym kraju.