0 2 0 0 0 3.05.2013Moc prawdy w modelu PESO – agencja FleishmanHillard przechodzi rebrandingOd maja agencja FleishmanHillard wprowadza nowe elementy identyfikacji wizualnej, które mają odzwierciedlać zmiany, jakie zaszły w jej strategii. Z agencji PR staje się agencją komunikacji zintegrowanej i zamierza oferować klientom rozwiązania w modelu PESO (paid, earned, shared i owned media).
0 3 0 0 0 3.05.2013Kraft Foods Polska zmienia nazwę na Mondelez Polska29 kwietnia firma Kraft Foods Polska zmieniła nazwę na Mondelez Polska. Od tego dnia firma będzie stosowała identyfikację wizualną nowej marki korporacyjnej Mondelez International.
1 1 0 0 0 3.05.2013Karolina Gruszka przebrana za pszczołę w kampanii Greenpeace (wideo)Aktorka Karolina Gruszka wzięła udział w reklamie społecznej przygotowanej przez Greenpeace w ramach kampanii „Przychylmy pszczołom nieba”. Kampania ma zwrócić uwagę na wymieranie pszczół.
1 1 0 0 0 3.05.2013„Nie wierz deklaracjom…” – druga odsłona kampanii Vidaron (wideo)29 kwietnia rozpoczęła się druga odsłona tegorocznej kampanii reklamowej marki Vidaron, oferującej produkty do ochrony i dekoracji drewna.
1 1 0 0 0 3.05.2013Katarzyna Pakosińska i promocja w UPC (wideo)Od poniedziałku 29 kwietnia UPC prowadzi kampanię reklamową promującą jej ofertę telewizyjną: obniżone ceny pakietów podstawowych z nagrywarką, jak również pakietów premium z HBO i Canal+.
2 1 0 0 0 3.05.2013Zapaśnik sumo w reklamie T-Mobile (wideo)1 maja rozpoczęła się nowa kampania T-Mobile na kartę związana z promocją Prezentobranie. W kampanii pojawia się zapaśnik sumo – Donny Tolutasi Faaeteete Masoe-Potoi (prawie 250 kg, 205 cm wzrostu). Wciela się w rolę olbrzyma rozdającego prezenty o imieniu Paki Monki.
0 1 0 0 0 3.05.2013Hexeline obsługiwana w social media przez PCGMarka odzieżowa Hexeline nawiązała współpracę z agencją Polish Creative Group. Pierwszym etapem współpracy jest komunikacja w mediach społecznościowych – m.in. na profilu marki na Facebooku oraz prowadzenie bloga marki.
0 3 0 0 0 3.05.2013Nie wchodzi bez Podlaskiego – kampania skierowana do młodzieżyGrupa Drosed, producent pasztetu Podlaskiego, rozpoczęła 1 maja tegoroczną odsłonę kampanii outdoorowej pod hasłem „Nie ma Podlaskiego, nie...”, skierowanej do osób w wieku 20–35 lat.
1 1 0 0 0 3.05.2013„Ekipa na swoim” – reality show w służbie kampanii Warki (wideo)Warka rozpoczęła nową kampanię „Ekipa na swoim”, której elementem jest emitowane w Polsacie reality show. W Częstochowie, Kielcach i Toruniu ekipy znajomych będą walczyć o prowadzenie franczyzowej piwiarni tej marki.
0 1 0 0 0 3.05.2013Maspex powierzył Kubusia PłodnymGrupa Maspex Wadowice powierzyła prowadzenia działań wizerunkowych i komunikacyjnych marki Kubuś na Naszej Klasie agencji Płodni.com.