1 1 0 0 0 3.05.2013„Ekipa na swoim” – reality show w służbie kampanii Warki (wideo)Warka rozpoczęła nową kampanię „Ekipa na swoim”, której elementem jest emitowane w Polsacie reality show. W Częstochowie, Kielcach i Toruniu ekipy znajomych będą walczyć o prowadzenie franczyzowej piwiarni tej marki.
0 1 0 0 0 3.05.2013Maspex powierzył Kubusia PłodnymGrupa Maspex Wadowice powierzyła prowadzenia działań wizerunkowych i komunikacyjnych marki Kubuś na Naszej Klasie agencji Płodni.com.
0 1 0 0 0 26.04.2013Święto sztuki drukarskiej i reklamowej w Poznaniu – targi Euro-Reklama21 i 24 maja w Poznaniu odbędzie się kolejna edycja Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych „Poligrafia”. W tym samym czasie odbędą się również targi Euro-Reklama.
0 1 0 0 0 26.04.2013Podpiwek Jędrzej z kampanią reklamową22 kwietnia rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek bezalkoholowy produkt – Podpiwek Jędrzej. Producentem napoju jest firma Van Pur.
0 1 0 0 0 26.04.2013Nowe władze IAA wybraneMiędzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA podczas walnego zebrania członków wybrało nowe władze zarządu, rady nadzorczej oraz sądu dyscyplinarnego w Polsce. Prezesem na lata 2013–2015 został Jacek Olechowski (prezes zarządu Mediacap).
6 6 0 0 0 26.04.2013Zwycięzcy konkursu Kampania Społeczna Roku 2012 (wideo)Zakończyła się piąta edycja Konkursu Kampania Społeczna Roku. Podczas gali 25 kwietnia nagrodzono zwycięzców i wyróżnionych w siedmiu kategoriach. W gronie laureatów znalazły się m.in. „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” oraz „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. Nie przyznano nagrody w kategorii Marketing zaangażowany społecznie.
4 1 0 0 0 26.04.2013Nju Mobile – kampania wprowadzająca markę na rynek (wideo)Rozpoczyna się kampania wprowadzająca na rynek nową markę telekomunikacyjną Nju Mobile, należącą do PTK Centertel (operatora Orange). Idea kreatywna opiera się na przedstawieniu Nju Mobile jako marki dla niezainteresowanych tym, co zbędne.
1 1 0 0 0 26.04.2013Spragnieni życia w kampanii Żywca (wideo)Żywiec rozpoczyna kampanię telewizyjną, w której prezentuje swoje nowe opakowania oraz ich główny innowacyjny element – wskaźnik schłodzenia. Reklama jest kontynuacją akcji „Polski apetyt na życie”.
1 1 0 0 0 26.04.2013Red Bull Mobile No Limits – odpowiedź Playa na Nju Mobile (wideo)W odpowiedzi na rynkowy start nowej sieci telefonii komórkowej – Nju Mobile Orange Polska – Play zaanonsował swoją nową ofertę: Red Bull Mobile No Limits.
0 1 0 0 0 26.04.2013DHL w koszulkach Manchesteru United26 kwietnia pracownicy i kurierzy DHL Express Poland wyruszyli do pracy w koszulkach reprezentacji sportowej Manchesteru United, opatrzonych logo firmy. Była to jednodniowa akcja pod hasłem „Jesteśmy jedną wielką międzynarodową drużyną DHL Express!”.