„Nie wierz deklaracjom...” – druga odsłona kampanii Vidaron (wideo) - Marketing przy Kawie
„Nie wierz deklaracjom...” – druga odsłona kampanii Vidaron (wideo)
  • 1
  • 1
3.05.2013

„Nie wierz deklaracjom…” – druga odsłona kampanii Vidaron (wideo)

29 kwietnia rozpoczęła się druga odsłona tegorocznej kampanii reklamowej marki Vidaron, oferującej produkty do ochrony i dekoracji drewna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 maja 2013