Moc prawdy w modelu PESO – agencja FleishmanHillard przechodzi rebranding - Marketing przy Kawie
Moc prawdy w modelu PESO – agencja FleishmanHillard przechodzi rebranding
  • 0
  • 2
3.05.2013

Moc prawdy w modelu PESO – agencja FleishmanHillard przechodzi rebranding

Od maja agencja FleishmanHillard wprowadza nowe elementy identyfikacji wizualnej, które mają odzwierciedlać zmiany, jakie zaszły w jej strategii. Z agencji PR staje się agencją komunikacji zintegrowanej i zamierza oferować klientom rozwiązania w modelu PESO (paid, earned, shared i owned media).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 maja 2013