0 1 0 0 0 6.05.2013Canappka wybrała swoją pierwszą agencję PRZ początkiem maja sieć barów śniadaniowo-lunchowych Canappka rozpoczęła współpracę z inAct Public Relations. Agencja zajmie się relacjami z mediami, doradztwem wizerunkowym i komunikacją w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 6.05.2013„Składaj dla zysku” – kampania reklamowa SGBSpółdzielcza Grupa Bankowa rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Lokaty z nagrodami”. Hasło wiosennej edycji brzmi: „Składaj dla zysku”.
0 1 0 0 0 6.05.2013Spotkanie Kraków PR o kampaniach w social media9 maja (czwartek) o godzinie 18:30, w auli A0 Wyższej Szkoły Europejskiej im. J. Tischnera przy ul. Westerplatte 11 w Krakowie odbędzie się spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Kraków PR. Tematem dyskusji będą narzędzia budowania społeczności internetowych wokół marek oraz komunikacja za pośrednictwem platform sieciowych.
0 1 0 0 0 6.05.2013Zurich Insurance Group wybrał McCann WorldgroupZurich Insurance Group na swojego globalnego partnera marketingowego wybrała McCann Worldgroup. Agencje wchodzące w skład grupy zajmą się całokształtem działań komunikacyjnych ZIG (m.in. reklama, kupno mediów oraz komunikacja w Internecie).
0 1 0 0 0 6.05.2013PARP rozstrzygnął przetarg na usługi promocyjne KSUPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wybrała Grayling Poland do realizacji dwuletniego projektu prowadzenia biura zarządzania informacją o KSU oraz wsparcia przy koordynacji współpracy pomiędzy PARP, ośrodkami Krajowego Systemu Usług, instytucjami współpracującymi, instytucjami zainteresowania przedsiębiorców i mediami.
0 1 0 0 0 6.05.2013Avon wybrał realizatora swoich kampanii CSRPrzetarg na działania CSR w ramach kampanii „Avon kontra rak piersi” oraz „Avon kontra przemoc” wygrała agencja MagnifiCo.
1 3 0 0 0 6.05.2013Agnieszka Chylińska w kampanii Avivy (wideo)Od 6 maja do połowy czerwca potrwa multimedialna kampania Avivy, promująca ubezpieczenia zdrowotne, które uzupełniają ubezpieczenie na życie. Twarzą akcji została Agnieszka Chylińska.
2 1 0 0 0 6.05.2013Coca-Cola zastąpi logo na butelkach i puszkach popularnymi imionami (wideo)Rozpoczyna się kampania marki Coca-Cola, pod hasłem „Podziel się radością“. Przez cztery miesiące na opakowaniach zamiast nazwy marki pojawią się popularne imiona i pseudonimy, m.in. Kasia, Marek, Tomek, Mistrz, Skarb czy Misio.
1 1 0 0 0 6.05.2013Getin Bank z nowym spotem (wideo)6 maja rozpoczyna się emisja spotu reklamowego Getin Banku pod hasłem „Oddaliśmy nasz kredyt do sprawdzenia ekspertom, żebyś Ty nie musiał tego robić”. W materiale wykorzystano nietypową dla reklamy technikę poklatkową.
3 1 0 0 0 6.05.2013Polskie agencje nagrodzone w konkursie Clio Awards (wideo)W tegorocznym konkursie Clio Awards polska agencja po raz pierwszy zdobyła dwie złote nagrody. Powędrowały one do 180heartbeats + Jung v. Matt. Ponadto srebro zdobył Platige Image, a brąz – Y&R Brands Poland.