1 1 0 0 0 26.04.2013Spragnieni życia w kampanii Żywca (wideo)Żywiec rozpoczyna kampanię telewizyjną, w której prezentuje swoje nowe opakowania oraz ich główny innowacyjny element – wskaźnik schłodzenia. Reklama jest kontynuacją akcji „Polski apetyt na życie”.
1 1 0 0 0 26.04.2013Red Bull Mobile No Limits – odpowiedź Playa na Nju Mobile (wideo)W odpowiedzi na rynkowy start nowej sieci telefonii komórkowej – Nju Mobile Orange Polska – Play zaanonsował swoją nową ofertę: Red Bull Mobile No Limits.
0 1 0 0 0 26.04.2013DHL w koszulkach Manchesteru United26 kwietnia pracownicy i kurierzy DHL Express Poland wyruszyli do pracy w koszulkach reprezentacji sportowej Manchesteru United, opatrzonych logo firmy. Była to jednodniowa akcja pod hasłem „Jesteśmy jedną wielką międzynarodową drużyną DHL Express!”.
0 3 0 0 0 26.04.2013Związek Polskich Przetwórców Mleka wylicza zalety jogurtuTrwa kampania edukacyjno-informacyjna „Jogurt na dobry dzień”, organizowana przez Związek Polskich Przetwórców Mleka. Jej celem jest szerzenie informacji o spożywaniu tego produktu i jego zaletach. Twarzą kampanii jest aktorka Monika Mrozowska, znana z serialu „Rodzina zastępcza”.
0 1 0 0 0 26.04.2013Spot firmy Boiron przygotuje Schulz Brand FriendlyKreacją i produkcją nowego spotu producenta leków homeopatycznych, firmy Boiron zajmie się agencja Schulz Brand Friendly, która wygrała przetarg. Będzie to druga realizacja agencji dla tego klienta.
0 2 0 0 0 26.04.2013Trzy czwarte Polaków kupuje w dyskontachTrzy czwarte Polaków robi zakupy w dyskontach, 26% wyłącznie w tej kategorii sklepów sieciowych. Biedronka jest liderem rankingu satysfakcji klientów sieci handlowych – wynika z przygotowanego przez PBS raportu „Klienci sieci handlowych”.
0 1 0 0 0 26.04.2013Carte d’Or namawia do wyznawania uczućW maju i czerwcu w sześciu miastach Polski przeprowadzone zostaną akcje „Drzewa miłości”, promujące lody Carte d’Or (Unilever). Powstaną strefy, w których pary będą mogły wyrażać swoje uczucia.
1 1 0 0 0 26.04.2013Zbigniew Bartman w kampanii Okocimia „Widzimy się na meczu” (wideo)26 kwietnia rozpoczyna się kampania reklamowa marki Okocim, oficjalnego sponsora polskiej siatkówki. W kampanii wykorzystany został wizerunek ambasadora marki – siatkarza Zbigniewa Bartmana.
1 2 0 0 0 26.04.2013Mamed Chalidow w kampanii produktów Śnieżka Acryl-Putz (wideo)29 kwietnia wystartuje kampania reklamowa marki Śnieżka. Działania pod hasłem „Acryl-Putz. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” obejmą telewizję, prasę oraz Internet. Twarzą kampanii został zawodnik mieszanych sztuk walki MMA – mistrz federacji KSW w wadze półciężkiej – Mamed Chalidow.
1 1 0 0 0 26.04.2013Felix sprawdzi, czy potrafimy miauczećMarka Felix wprowadza do swojej oferty karm dla kotów przekąski Party Mix. Towarzyszy temu kampania samplingowa z użyciem „miaukomatu”.