Coca-Cola zastąpi logo na butelkach i puszkach popularnymi imionami (wideo) - Marketing przy Kawie
Coca-Cola zastąpi logo na butelkach i puszkach popularnymi imionami (wideo)
  • 2
  • 1
6.05.2013

Coca-Cola zastąpi logo na butelkach i puszkach popularnymi imionami (wideo)

Rozpoczyna się kampania marki Coca-Cola, pod hasłem „Podziel się radością“. Przez cztery miesiące na opakowaniach zamiast nazwy marki pojawią się popularne imiona i pseudonimy, m.in. Kasia, Marek, Tomek, Mistrz, Skarb czy Misio.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54986 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 maja 2013