1 1 0 0 0 11.07.2013Minionki w zestawach Happy Meal – kampania promująca ofertę McDonald’s (wideo)Od 5 lipca do zestawów Happy Meal McDonald’s dodaje figurki bohaterów z filmu „Minionki rozrabiają”. Oferta promowana jest w lokalach oraz poza nimi – w telewizji.
1 1 0 0 0 11.07.2013Dove filmuje nieśmiałą kamerą (wideo)„Nieśmiała kamera Dove” to kolejny etap kampanii „Szkice prawdziwego piękna”. W Internecie pojawił się wirusowy film, w którym marka nakłania do zastanowienia nad pytaniem, dlaczego dorosłe kobiety chowają się przed obiektywem, skoro jako małe dziewczynki lubiły pozować.
0 2 0 0 0 11.07.2013Poznań promuje się z blogerami [aktualizacja]W czerwcu ruszył projekt „Poznańska turystyka 2.0”. Autorzy popularnych blogów – m.in. Kominek, Zofia Wawrzyniak i Magdalena Ratajczak z Kobiety biegają, Zuch rysuje, Łukasz Kielban, autor Czasu gentlemanów i Andrzej Tucholski z Jest kultura – zostaną miejskimi przewodnikami i przygotują trasy wycieczkowe.
0 1 0 0 0 10.07.2013MSZ wybrał projekt kampanii PR/PA firmy GraylingMinisterstwo Spraw Zagranicznych zakończyło przetarg na kampanię PR/PA skierowaną do środowiska międzynarodowego. Ma ona przedstawiać stanowisko Polski w obszarze polityki klimatycznej. Do ogłoszonego w lutym konkursu stanęło sześć podmiotów. Najlepszą ocenę uzyskał projekt konsorcjum firm Grayling Poland i Grayling Brussels.
0 2 0 0 0 10.07.2013Branżowe portale w maju najczęściej pisały o Google – „Rynek IT w mediach” Press-Service Monitoring MediówNikt nie jest w stanie zagrozić Google – wynika z raportu „Rynek IT w mediach” firmy Press-Service Monitoring Mediów. Wyszukiwarkowy gigant ma niezachwianą pozycję i reputację innowatora oraz pioniera. W badaniu wzięto pod lupę wizerunek największych korporacji IT. Sprawdzono też pozycję mobilnych systemów operacyjnych oraz przeglądarek internetowych.
0 1 0 0 0 10.07.2013Polscy internauci i pliki cookie – badanie IIBRFirma badawcza IIBR przeprowadziła badanie dotyczące plików cookie. Wynika z niego, że 58% polskich internautów w ciągu ostatnich trzech miesięcy zauważyło nowy sposób informowania o zbieraniu informacji o użytkownikach stron. W grupie tej dominują osoby młode – będące studentami lub pracownikami umysłowymi wyższego szczebla, zamieszkałe w największych miastach.
0 1 0 0 0 10.07.2013Coca-Cola i WWF ogłaszają wspólne cele w zakresie ochrony środowiskaThe Coca-Cola Company i organizacja ekologiczna WWF ogłosiły kolejne cele w zakresie ochrony środowiska oraz przedłużenie globalnego partnerstwa. Nowe cele stanowią uzupełnienie zobowiązań firmy na rzecz dobrostanu i wspierania społeczności lokalnych. Koncentrują się na zrównoważonym zarządzaniu wodą, energią i wykorzystaniu opakowań, a także zrównoważonym rolnictwie do 2020 r.
1 1 0 0 0 10.07.2013„Rozejrzyj się. Może go znasz?” – kampania społeczna Muzeum Powstania Warszawskiego (wideo)10 lipca rozpoczęła się kampania społeczna Muzeum Powstania Warszawskiego „Rozejrzyj się. Może go znasz?”. Ma promować szlachetne postawy: altruizm, lojalność, odwagę, odpowiedzialność. W projekcie udział wzięli: Magdalena Różczka, Anita Sokołowska, Mateusz Damięcki, Jakub Wesołowski i Lesław Żurek.
0 3 0 0 0 10.07.2013Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w trasę po PolsceTrwa akcja Coca-Coli, będąca częścią tegorocznej kampanii „Podziel się radością”. W jej ramach w trasę po Polsce wyruszyły dwa connect trucki umożliwiające przygotowanie spersonalizowanych puszek napoju.
0 1 0 0 0 10.07.2013Motywacje do prowadzenia bloga – badanie StreetcomuDla 90% badanych blogerów pisanie jest ważnym i sprawiającym radość elementem codzienności. Do zamieszczania kolejnych wpisów najbardziej motywują reakcje czytelników. Wnioski zebrano po czerwcowym ogólnopolskim badaniu motywacji do prowadzenia bloga oraz zwyczajów z tym związanych, przeprowadzonym przez agencję Streetcom Polska.