0 2 0 0 0 19.09.2013Kevin Spacey w reklamie BZ WBK23 września Bank Zachodni WBK rozpocznie zintegrowaną kampanię marketingową. W tegorocznej odsłonie ofertę promować będzie amerykański aktor, producent i reżyser filmowy – Kevin Spacey.
0 1 0 0 0 19.09.2013Ekstrawertycy nie najliczniejsi, ale najaktywniejsi na Facebooku – badanie SWPSNajwiększą aktywność na Facebooku wykazują osoby energiczne i otwarte na innych. Żadna z cech osobowości nie ma natomiast związku z ilością wejść na ten portal – pokazują wyniki badań przeprowadzonych przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie.
1 2 0 0 0 19.09.2013„WP.pl na wszystko” w kampanii serwisu (wideo)Wystartowała kampania reklamowa portalu Wirtualna Polska. Głównym celem akcji jest informowanie, że z WP można korzystać za pomocą każdego urządzenia z dostępem do Internetu.
1 1 0 0 0 19.09.2013Pierwsza ogólnopolska kampania razowego kwasu chlebowego od Van Pura (wideo)„Naturalny sposób na orzeźwienie – spróbuj!” to hasło ogólnopolskiej kampanii razowego kwasu chlebowego produkowanego przez Van Pur. Jej głównym elementem są 30-sekundowe spoty telewizyjne.
3 1 0 0 0 19.09.2013Payback uczy, jak „wyciskać więcej” (audio)Rozpoczęła się kampania „Wyciśnij więcej z Payback”. Akcja ma informować o sposobach, które pozwolą na szybsze zbieranie punktów w programie lojalnościowym i wymianę ich na nagrody.
0 2 0 0 0 19.09.2013The Point ujawniony – odsłona kampanii „Get To The Point”Na początku września w Krakowie rozpoczęła się kampania teaserowa pod hasłem „Get To The Point”. Po dwóch tygodniach nastąpiła jej odsłona – kreacje reklamują klub, którego otwarcie zaplanowano na początek października.
2 1 0 0 0 19.09.2013„Dla tych, których kochamy najbardziej” – kampania Zurich Insurance Group (wideo)Rozpoczęła się globalna kampania Zurich Insurance Group – „Dla tych, których kochamy najbardziej”. Jednym z jej elementów są humorystyczne spoty.
1 1 0 0 0 19.09.2013Bosch z kampanią promocyjną żelazek i odkurzaczy (wideo)Rozpoczęła się kampania żelazek i odkurzaczy marki Bosch. Jej hasło brzmi: „20% trafia do Ciebie!”. Działania promocyjne prowadzone będą w telewizji, prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 2 19.09.2013YouTube w Polsce – analiza Tube.Ad (infografika)Z prawie 20 mln internautów zamieszkałych w Polsce 13,4 mln korzysta z YouTube. Oznacza to 67-procentowy zasięg serwisu. Dane na temat korzystania z YT przedstawia agencja Tube.Ad.
0 1 0 0 0 19.09.2013Laureaci XI edycji konkursu „Świat przyjazny dziecku”Komitet Ochrony Praw Dziecka wyłonił zwycięzców XI edycji „Świata przyjaznego dziecku”. W tym roku do konkursu wpłynęło 91 zgłoszeń. Nagrodę główną otrzymało 31 producentów, produktów i usług przyjaznych dzieciom. Wręczono również 35 wyróżnień.