0 1 0 0 0 4.07.2013Marki Heineken i Desperados z Grupą K2Przetarg na obsługę internetową dwóch marek piwnych z portfolio Grupy Żywiec – Desperadosa i Heinekena – wygrała Grupa K2.
0 1 0 0 0 4.07.2013Costa by Coffeeheaven i Coffeeheaven pod opieką Grupy WalkKompleksową obsługą marek Costa by Coffeeheaven i Coffeeheaven, należących do CHI Polska, zajmie się Grupa Walk. To wynik konkursu ofert.
1 3 0 0 0 4.07.2013Magdalena Różczka promuje Poznań w Irlandii (audio)Rozpoczęła się kampania promocyjna Poznania, skierowana do mieszkańców Irlandii. Miasto, nawiązując do pozytywnych relacji, jakie poznaniacy nawiązali z kibicami Zielonej Wyspy podczas Euro 2012, przedstawia się jako najbardziej przyjazne Irlandczykom w Europie.
0 1 0 0 0 4.07.2013CIM chwali polskich uczestników programu Professional Diploma in MarketingThe Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii wysłał list gratulacyjny do polskich uczestników programu Professional Diploma in Marketing (DM) w centrum szkoleniowym Questus.
1 1 0 0 2 4.07.2013Coca-Cola Zero wkręca w kolejnej odsłonie kampanii (wideo)Rozpoczyna się nowa odsłona kampanii Coca-Coli Zero „Uwierzysz, jak spróbujesz“. Elementem akcji zainicjowanej w kwietniu jest kolejny spot telewizyjny.
1 1 0 0 0 4.07.2013Małgorzata Kożuchowska w podwójnej roli zaprasza na wyprzedaże do Bonarka City Center (audio)„Tam-tam rabat!” to kampania krakowskiego centrum handlowego Bonarka. W radiowym spocie i na nośnikach outdoorowych Małgorzata Kożuchowska zaprasza do galerii na letnie wyprzedaże.
4 7 0 0 0 4.07.2013„Hazard. Nie igraj” – kampania społeczna (wideo)W ramach kampanii społecznej „Hazard. Nie igraj” w kinach oraz Internecie można obejrzeć spoty. Na ulicach wybranych polskich miast pojawiły się też murale z hasłami „Gra pociąga, ale wciąga”, „Szczęście nie przychodzi z automatu” oraz „Goło i niewesoło”. Celem jest zwrócenie społecznej uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych przez młodych ludzi.
4 4 0 0 0 4.07.2013Agent mocno pomocny PZU odpowiada na komentarze Krystyny Jandy, Michała Marteli i Mediafuna (wideo)Agent Zbyszek – bohater kampanii „Agenci mocno pomocni” PZU – odpowiada w kanale YouTube na komentarze z Facebooka i Twittera. Odnosi się do wypowiedzi zamieszczonych w mediach społecznościowych m.in. przez Krystynę Jandę, zawodnika sztuk walki Michała Materlę i blogera Macieja Budzicha (Mediafuna).
0 6 0 0 0 3.07.2013Włóczykij, Indiana Jones i Fogg zapraszali na Szlak PrzygodyNa ulicach Warszawy pojawiła się drużyna podróżników znanych z książek i filmów. Bohaterowie przybyli charakterystycznym amerykańskim autobusem szkolnym, by promować świętokrzyski Szlak Przygody. Namawiali najmłodszych do aktywnego wypoczynku. Towarzyszyło im hasło „Zamień tornister na plecak!”.
0 2 0 0 0 3.07.2013„Fanpage Trends” – czerwiec 2013W czerwcowym wydaniu „Fanpage Trends” uwzględniono statystyki stron z 40 kategorii. Wśród nowych kategorii znalazła się m.in. Dom i ogród. Liderem pod względem wielkości w tym rankingu jest Ikea.pl. Sukces odniósł też fan page akcji „Kolorujemy” oraz film opublikowany przez SA Wardęgę. Strona Home Brokera awansowała w rankingu o ponad tysiąc miejsc.