„Rozejrzyj się. Może go znasz?” – kampania społeczna Muzeum Powstania Warszawskiego (wideo) - Marketing przy Kawie
„Rozejrzyj się. Może go znasz?” – kampania społeczna Muzeum Powstania Warszawskiego (wideo)
  • 1
  • 1
10.07.2013

„Rozejrzyj się. Może go znasz?” – kampania społeczna Muzeum Powstania Warszawskiego (wideo)

10 lipca rozpoczęła się kampania społeczna Muzeum Powstania Warszawskiego „Rozejrzyj się. Może go znasz?”. Ma promować szlachetne postawy: altruizm, lojalność, odwagę, odpowiedzialność. W projekcie udział wzięli: Magdalena Różczka, Anita Sokołowska, Mateusz Damięcki, Jakub Wesołowski i Lesław Żurek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 lipca 2013