MSZ wybrał projekt kampanii PR/PA firmy Grayling - Marketing przy Kawie
MSZ wybrał projekt kampanii PR/PA firmy Grayling
  • 0
  • 1
10.07.2013

MSZ wybrał projekt kampanii PR/PA firmy Grayling

Ministerstwo Spraw Zagranicznych zakończyło przetarg na kampanię PR/PA skierowaną do środowiska międzynarodowego. Ma ona przedstawiać stanowisko Polski w obszarze polityki klimatycznej. Do ogłoszonego w lutym konkursu stanęło sześć podmiotów. Najlepszą ocenę uzyskał projekt konsorcjum firm Grayling Poland i Grayling Brussels.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 lipca 2013

  • 0
  • 2
  • 0
10.07.2013

Branżowe portale w maju najczęściej pisały o Google – „Rynek IT w mediach” Press-Service Monitoring Mediów

Nikt nie jest w stanie zagrozić Google – wynika z raportu „Rynek IT w mediach” firmy Press-Service Monitoring Mediów. Wyszukiwarkowy gigant ma niezachwianą pozycję i reputację innowatora oraz pioniera. W badaniu wzięto pod lupę wizerunek największych korporacji IT. Sprawdzono też pozycję mobilnych systemów operacyjnych oraz przeglądarek internetowych.