0 5 0 27.01.2014Ile banki wydały na reklamę w IV kwartale 2013 roku? – IMMZnaczące wydatki na reklamę nie gwarantują zainteresowania internautów. Przekonało się o tym kilku badanych w IV kwartale reklamodawców z branży finansowej. Z kolei PKO BP i ING Bank Śląski mogą być zadowolone ze swoich rezultatów w Sieci – wynika z analizy IMM.
1 1 0 27.01.2014Serce i Rozum przyspieszyli w kampanii Orange (wideo)W nowym spocie Orange Serce i Rozum zauważyli nieprawidłowości w biegu czasu. Za sprawą promowanej oferty – Neostrady Fiber – przyspieszyli.
1 1 0 27.01.2014„Pracowniku, czas na ćwiczenia” – czyli Mumio w salonach Play (wideo)Pojawił się pierwszy odcinek cyklu „Mumio robi sceny w salonie Play”, w którym ucharakteryzowani członkowie kabaretu obsługują klientów. Wciągają ich przy tym w absurdalne sytuacje.
1 1 1 27.01.2014Zlatan Ibrahimović składa hołd Szwecji w reklamie Volvo (wideo)Od 25 stycznia można oglądać reklamę Volvo z udziałem Zlatana Ibrahimovicia. W spocie piłkarz recytuje słowa hymnu Szwecji.
2 5 0 27.01.2014Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz rozgrywają mecz w salonie Play (wideo)Tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz reklamują LTE w Play, rozgrywając mecz. Sędziują im sprzedawcy z salonu operatora.
0 1 0 27.01.2014Polpharma wydłuża terminy płatności do 120 dni. Organizacje branży marketingu grożą sądem [aktualizacja]SKM SAR, OFBOR, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i ZFPR zajęły stanowisko wobec sygnałów, że Polpharma wydłuża do 120 dni terminy płatności dla podwykonawców z branży reklamowej. Organizacje zagroziły m.in. wystąpieniem na drogę sądową.
0 2 0 27.01.2014Knorr, Coca-Cola i Milka markami najczęściej kupowanymi przez użytkowników aplikacji Listonic (infografika)Produkty spożywcze, przede wszystkim warzywa, owoce, nabiał oraz przyprawy, a także chemia gospodarcza – to one w 2013 r. cieszyły się największą popularnością wśród użytkowników mobilnej listy zakupów Listonic. Najczęściej kupowanymi markami były Knorr, Coca-Cola i Milka. To niektóre z wniosków z badania IRCenter.
0 1 0 27.01.2014UOKiK: O2 może przejąć Wirtualną PolskęPrezes UOKiK wydała zgodę na przejęcie przez O2 kontroli nad Wirtualną Polską. Przeprowadzone postępowanie wykazało, że koncentracja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji. Finalizacja transakcji spodziewana jest w lutym br.
0 5 0 25.01.2014Vidical 2014 – wyniki konkursu kalendarzy23 stycznia przyznano nagrody w X Międzynarodowym Konkursie Kalendarzy i Kart Świąteczno-Noworocznych Vidical. Na konkurs nadesłano ponad 80 prac. Nie przyznano Grand Prix konkursu ani nagród oraz wyróżnień jury w kategoriach e-kartek i kart świąteczno-noworocznych.
1 3 0 24.01.2014„New Creatives” – artyści w kampanii Adobe (wideo)Od 20 stycznia firma Adobe prowadzi globalną wystawę w social media w ramach kampanii „New Creatives”. Codziennie przedstawia jednego z twórców, którzy dołączyli do prowadzonych działań. Wśród artystów jest Polka – Patrycja Podkościelny.