T-Mobile Ekstraklasa i Bundesliga w social media – badanie Pentagon Research
  • 0
  • 1
8.08.2013

T-Mobile Ekstraklasa i Bundesliga w social media – badanie Pentagon Research

Różnica w sumarycznym zestawieniu fanów na FB wszystkich drużyn T-Mobile Ekstraklasy i Bundesligi utrzymuje się – wynika z badania Pentagon Research. Niemiecka liga ma obecnie 14 razy więcej fanów niż polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marcin

11 lat temu

Do poprawki

Kilka uwag:
1. Kto jeszcze bada fan page pod kątem liczy fanów, a nie zaangażowania i innych wskaźników? Panowie te czasy już minęły.
2. Nie dziwi wzrost liczy fanów czołowych klubów niemieckich, choćby dlatego, że grały w finale Ligi Mistrzów. Dodatkowo zapewne będą się zmagały z falą tzw. sezonowców.
3. Porównywanie ligi polskiej i niemieckiej (abstrahując od poziomu piłkarskiego). Potencjał marketingowy nieporównywalny, podobnie jak zasięg transmisji (Bundesliga pokazywana jest m.in. w Eurosport 2). Do tego dochodzi potencjał samej ludności obu krajów.

8 sierpnia 2013