0 1 0 0 0 5.08.2013Siła plotki w Sieci – analiza 6ix WoMM & Social Media i SentiOne (infografika)30 lipca w Internecie pojawiła się niepotwierdzona informacja na temat wybuchu elektrowni atomowej za wschodnią granicą. Agencja 6ix WoMM & Social Media i Monitoring Internetu SentiOne przeanalizowały rozwój tego wydarzenia w Internecie.
0 2 0 0 0 5.08.2013„Potencjał zakupowy polskiej blogosfery” – raport IRCenter75% internautów szuka treści poświęconych modzie co najmniej raz w tygodniu. 55% z nich to kobiety. Takie wyniki zawarto w raporcie „Potencjał zakupowy polskiej blogosfery”, opublikowanym w lipcu przez IRCenter.
0 1 0 0 0 5.08.2013Polscy e-turyści – badanie Gemiusa (infografika)Informacji turystycznych w Sieci szuka co drugi węgierski i polski internauta. Mieszkanki Bułgarii, Polski i Węgier planują turystyczne wyprawy częściej niż mężczyźni z tych krajów – wynika z analizy Gemiusa.
0 1 0 0 0 5.08.2013Groupon i UNICEF z kampanią na rzecz dzieci z Mali„Chcę żyć” to kampania przygotowana wspólnie przez Groupon oraz UNICEF. Klienci serwisu między 1 a 8 sierpnia mogą przekazywać środki na pomoc chorym na malarię dzieciom w Mali.
0 1 0 0 0 5.08.2013Praca w social media w Polsce – badanie Socjomanii (infografika)W branży social media najbardziej liczy się wiedza i doświadczenie. Istotne jest też lekkie pióro oraz umiejętność dobrej organizacji pracy – wynika z lipcowego badania przeprowadzonego w ramach Akademii Socjomanii – kursu przygotowującego do pracy w tej branży.
0 1 0 0 1 5.08.2013NapoleonCat z nowymi inwestoramiCheeseCat – twórca platformy NapoleonCat – pozyskał nowych inwestorów. Są nimi fundusz inwestycyjny Knowledge Hub oraz Fundacja Obserwatorium Zarządzania. W wyniku transakcji powołana została spółka Napoleon, której kapitalizacja osiągnęła 3 mln złotych.
0 1 0 0 3 5.08.2013Seniorzy chcą być w Sieci, ale nie potrafią – badanie NetMaksPrawie połowa seniorów jako głównego narzędzia do pozyskiwania newsów używa telegazety – wynika z badań sondażowych przeprowadzonych przez NetMaks, dostawcę bezprzewodowego Internetu. 79% badanych chciałoby mieć dostęp do Internetu w domu.
2 1 0 0 0 5.08.2013Zachodniopomorskie z kampanią „Rozwijamy się dla Ciebie! Ponad 1000 powodów do uśmiechu” (wideo, audio)1 sierpnia rozpoczęła się kampania „Rozwijamy się dla Ciebie! Ponad 1000 powodów do uśmiechu”. Informuje ona o projektach powstałych w województwie zachodniopomorskim dzięki wykorzystaniu środków z Unii Europejskiej.
1 6 0 0 0 2.08.2013Fani Tyskiego przejęli profil marki na Facebooku (wideo)Tyskie oddało swój facebookowy profil w ręce osób, które wykazały się tam największym zaangażowaniem. Akcja w social media była wprowadzeniem do obchodów okrągłej rocznicy istnienia browarów w Tychach.
2 1 0 0 0 2.08.2013„Dzieci, które wstydzą się biedy, wolałyby zniknąć” – kampania stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce (wideo, audio)Rusza akcja „Powrót do szkoły” SOS Wiosek Dziecięcych. Po raz trzeci stowarzyszenie będzie zbierać pieniądze na szkolne wyprawki i zajęcia edukacyjne dla opuszczonych i osieroconych dzieci.