2 1 0 0 0 2.08.2013„Dzieci, które wstydzą się biedy, wolałyby zniknąć” – kampania stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce (wideo, audio)Rusza akcja „Powrót do szkoły” SOS Wiosek Dziecięcych. Po raz trzeci stowarzyszenie będzie zbierać pieniądze na szkolne wyprawki i zajęcia edukacyjne dla opuszczonych i osieroconych dzieci.
1 1 0 0 0 2.08.2013Merlin.pl rusza w Poznaniu z reklamową kampanią rekrutacyjną (audio)Sklep internetowy Merlin.pl, który przenosi siedzibę do Poznania, rozpoczyna w stolicy Wielkopolski kampanię rekrutacyjną.
2 2 0 0 0 2.08.2013Kampania promocyjna Bytomia – najmilszego polskiego miasta w plebiscycie Milki (wideo, audio)Bytom – najmilsze miasto w konkursie „Milka. Moje miasto się przytula” – niedługo po finale akcji rozpoczął kampanię w mediach ogólnopolskich. Bohaterami działań promocyjnych zostali bytomianie.
2 1 0 0 0 2.08.2013Serce i Rozum w jubileuszowym spocie prawie jak Justin Bieber (wideo)Serce i Rozum zdobyli na Facebooku dwa miliony fanów. Spoty reklamowe z ich udziałem, zamieszczone na oficjalnym fan page’u, zanotowały ponad 40 mln odsłon. W nakręconym z tej okazji filmie bohaterowie marki Orange porównują się do celebrytów konkurencyjnej marki Play.
1 3 0 0 1 2.08.2013Volkswagen stworzy proekologiczne urządzenia w drugim etapie akcji „Think Blue” (wideo) [aktualizacja]Wystartował drugi etap akcji „Think Blue” Volkswagena. W Poznaniu, Toruniu i Gdańsku staną wybrane przez mieszkańców w facebookowym głosowaniu instalacje – barometr nastrojów, rower przeciwsłoneczny i „rekuperator”.
1 1 0 0 0 2.08.2013„Chroń siebie” – radzi Durex (wideo) [aktualizacja]Historie mężczyzn, którzy chcieliby cofnąć czas, składają się na treść telewizyjnej reklamy prezerwatyw Durex „Protect Yourself”. Od sierpnia mogą oglądać ją mieszkańcy Stanów Zjednoczonych.
0 4 0 0 2 2.08.2013Wydatki reklamowe instytucji finansowych a popularność w social media – raport IMMRekordziści z branży finansowej w ciągu miesiąca na reklamę wydawali kilkanaście milionów złotych. Nie zawsze jednak duże wydatki reklamowe równają się zwiększonemu zainteresowaniu potencjalnych i obecnych klientów – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 2.08.2013Procter & Gamble, największy reklamodawca świata, przenosi część budżetu do InternetuProcter & Gamble ogłosił, że aż 25–35 proc. budżetu reklamowego przeznaczy na działania w Internecie. To konsekwencja gorszych wyników finansowych firmy w drugim kwartale 2013 r.
0 7 0 0 0 1.08.2013Łódzki przystanek Jerzego JanowiczaPrzystanek tramwajowy zamieniony w kort tenisowy i spotkanie fanów z półfinalistą Wimbledonu – takie atrakcje w ramach akcji „Przystanek Janowicza” zaserwował łodzianom Atlas, będący głównym sponsorem tenisisty.
0 3 0 0 0 1.08.2013Banki zainteresowane wdrożeniem płatności mobilnych – badanie First Data PolskaBanki deklarują zainteresowanie wdrożeniem płatności mobilnych – odnotowano w sondażu przeprowadzonym przez First Data Polska. Instytucje preferują moduł NFC na karcie SIM (38%) oraz kody QR (25%).