1 1 0 0 0 19.09.2013Pierwsza ogólnopolska kampania razowego kwasu chlebowego od Van Pura (wideo)„Naturalny sposób na orzeźwienie – spróbuj!” to hasło ogólnopolskiej kampanii razowego kwasu chlebowego produkowanego przez Van Pur. Jej głównym elementem są 30-sekundowe spoty telewizyjne.
3 1 0 0 0 19.09.2013Payback uczy, jak „wyciskać więcej” (audio)Rozpoczęła się kampania „Wyciśnij więcej z Payback”. Akcja ma informować o sposobach, które pozwolą na szybsze zbieranie punktów w programie lojalnościowym i wymianę ich na nagrody.
0 2 0 0 0 19.09.2013The Point ujawniony – odsłona kampanii „Get To The Point”Na początku września w Krakowie rozpoczęła się kampania teaserowa pod hasłem „Get To The Point”. Po dwóch tygodniach nastąpiła jej odsłona – kreacje reklamują klub, którego otwarcie zaplanowano na początek października.
2 1 0 0 0 19.09.2013„Dla tych, których kochamy najbardziej” – kampania Zurich Insurance Group (wideo)Rozpoczęła się globalna kampania Zurich Insurance Group – „Dla tych, których kochamy najbardziej”. Jednym z jej elementów są humorystyczne spoty.
1 1 0 0 0 19.09.2013Bosch z kampanią promocyjną żelazek i odkurzaczy (wideo)Rozpoczęła się kampania żelazek i odkurzaczy marki Bosch. Jej hasło brzmi: „20% trafia do Ciebie!”. Działania promocyjne prowadzone będą w telewizji, prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 2 19.09.2013YouTube w Polsce – analiza Tube.Ad (infografika)Z prawie 20 mln internautów zamieszkałych w Polsce 13,4 mln korzysta z YouTube. Oznacza to 67-procentowy zasięg serwisu. Dane na temat korzystania z YT przedstawia agencja Tube.Ad.
0 1 0 0 0 19.09.2013Laureaci XI edycji konkursu „Świat przyjazny dziecku”Komitet Ochrony Praw Dziecka wyłonił zwycięzców XI edycji „Świata przyjaznego dziecku”. W tym roku do konkursu wpłynęło 91 zgłoszeń. Nagrodę główną otrzymało 31 producentów, produktów i usług przyjaznych dzieciom. Wręczono również 35 wyróżnień.
1 1 0 0 0 19.09.2013PIP zachęca do przestrzegania zasad bezpieczeństwa pracy (wideo)„Bezpieczeństwo pracy zależy od Ciebie” to tytuł kampanii przygotowanej na zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy. Celem działań jest uwrażliwienie pracowników przetwórstwa przemysłowego na przestrzeganie zasad bezpieczeństwa pracy.
1 8 0 0 0 18.09.2013Levi’s w globalnej kampanii na jesień 2013 przekracza granice XXI wieku (wideo)Marka Levi’s przygotowała globalną kampanię kolekcji Modern Frontier na jesień 2013 r. Kreacje kinowe, prasowe, outdoorowe oraz internetowe koncentrują się wokół idei przekraczania granic XXI wieku.
0 1 0 0 0 18.09.2013Kolejna odsłona akcji społecznej „Hazard. Nie igraj”Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj”, której celem jest zwrócenie uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych, tym razem będzie widoczna w przestrzeni miejskiej dzięki akcji wlepkowej.