0 1 0 11.12.2013Budżet mediowy Aflofarmu trzeci raz z rzędu obsługuje Mindshare PolskaAflofarm rozstrzygnął przegląd ofert na obsługę mediową. W 2014 r. planowaniem, zakupem i optymalizacją kampanii telewizyjnych wszystkich jego marek zajmie się trzeci raz z rzędu dom mediowy Mindshare Polska.
0 1 0 11.12.2013IAB Polska prezentuje „Mapę polskiego Internetu”„Mapa polskiego Internetu” pełni rolę swoistego katalogu polskiej Sieci oraz odzwierciedla obraz branży. Projekt został zaprezentowany przez IAB Polska.
0 1 0 11.12.2013Kolejny odczyt świątecznego barometru Poczty PolskiejW tygodniu 2–8 grudnia 2013 r. barometr świąteczny Poczty Polskiej osiągnął poziom 144,67 proc. Oznacza to, że Polacy wysłali o prawie 45 proc. więcej paczek niż zwykle.
0 1 0 11.12.2013Trwa nabór wniosków do XVII edycji konkursu Dobroczyńca RokuDo 14 stycznia 2014 r. można zgłaszać firmy, organizacje pozarządowe i fundacje firm do XVII edycji konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w maju przyszłego roku.
0 1 0 11.12.201310 trendów konsumenckich na 2014 r. według Ericsson ConsumerLabSmartfony zniwelują tzw. cyfrowy podział, ciało stanie się hasłem, a otoczenie wypełnią czujniki. Między innymi w taki sposób zdobycze technologii będą wpływać na decyzje konsumenckie w 2014 r. – wynika z badań Ericsson ConsumerLab.
0 1 0 10.12.2013Wyniki Business Superbrands 2013/2014. Wśród laureatów Grupa Lotos, PwC i SolarisNajsilniejsze wizerunkowo marki biznesowe polskiego rynku po raz kolejny zostały wyróżnione tytułami Business Superbrands. Tegoroczną nowością jest tytuł Created in Poland Business Superbrands.
1 1 0 10.12.2013Luchador Grande Okazjon bije ceny w kampanii OleOle.pl (wideo)Sklep internetowy OleOle.pl, oferujący m.in. sprzęt RTV i AGD, rozpoczął kolejną kampanię online, pt. „Uderzająca oferta”. Bohater reklam to Luchador Grande Okazjon, który atakuje wysokie ceny.
0 2 0 10.12.2013MillwardBrown: ponad 60% Polaków korzysta z InternetuPenetracja Internetu w Polsce przekroczyła barierę 60% – wynika z badania Net Track firmy MillwardBrown.
0 1 1 10.12.2013Która branża w Polsce ma najlepszy PR? – badanie IIBRFirmy z sektora budowlanego, nieruchomości i chemii gospodarczej najgorzej radzą sobie z budowaniem swojego wizerunku. Najskuteczniejsze są pod tym względem firmy ubezpieczeniowe – wynika z raportu o postrzeganiu skuteczności PR, opracowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.
0 1 0 10.12.2013Internet mobilny rośnie w siłę – GemiusDania i Słowacja mają największy udział urządzeń mobilnych w ruchu internetowym. Estonię charakteryzuje największa dynamika rozwoju w tym segmencie. Polska znajduje się w środku zestawienia – wynika z badania Gemiusa.