Levi’s w globalnej kampanii na jesień 2013 przekracza granice XXI wieku (wideo) - Marketing przy Kawie
Levi’s w globalnej kampanii na jesień 2013 przekracza granice XXI wieku (wideo)
  • 1
  • 8
18.09.2013

Levi’s w globalnej kampanii na jesień 2013 przekracza granice XXI wieku (wideo)

Marka Levi’s przygotowała globalną kampanię kolekcji Modern Frontier na jesień 2013 r. Kreacje kinowe, prasowe, outdoorowe oraz internetowe koncentrują się wokół idei przekraczania granic XXI wieku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56443 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 września 2013