0 1 0 0 1 13.09.2013GITD przeprowadzi kampanię fotoradarów o wartości prawie 4 mln złGłówny Inspektorat Transportu Drogowego poszukuje agencji do obsługi kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Budowa centralnego systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym”. Wartość zamówienia wynosi niemal 4 mln zł.
0 1 0 0 0 12.09.2013Wyniki konkursu POS Stars 20139 września w Warszawie podczas Festiwalu Marketingu i Druku ogłoszono laureatów konkursu POS Stars. W tym roku w konkursie wzięło udział 13 firm, wystawiając łącznie 24 ekspozytory w 8 kategoriach. Grand Prix ponownie zdobyła firma Berkano.
0 1 0 0 0 12.09.2013Małopolska kręci z Hollywood – region promuje się w branży filmowejKrakowskie Biuro Festiwalowe rozpoczyna międzynarodową inicjatywę „Filmowa Małopolska”. W jej ramach chce promować region jako atrakcyjny dla branży filmowej.
0 1 0 0 0 12.09.2013Goldbach sprzedaje reklamy na ekranach AmscreenMiędzynarodowa grupa mediowa Goldbach Group rozpoczęła współpracę z Amscreen – siecią reklamy typu digital signage. Partnerstwo dotyczy sprzedaży przez Goldbach reklam w sieci ekranów Amscreen.
0 1 0 0 0 12.09.2013Ósma edycja Superbrands z nowym partnerem badawczym i warsztatamiRozpoczyna się kolejna odsłona Superbrands – projektu nagradzającego liderów wśród marek konsumenckich i biznesowych. Podczas tegorocznej edycji badania przeprowadzi ARC Rynek i Opinia. Nowością będzie także program Brand Leaders, czyli cykl szkoleń dla osób zarządzających markami.
0 5 0 0 0 12.09.2013Sieci komórkowe wydały na reklamę prawie miliard złotych – IMMOd początku roku sieci komórkowe wydały na reklamę w Polsce około 800 mln zł. Z tego prawie 40 proc. to wydatki poniesione przez Grupę Orange (304 mln zł). Wskazują na to dane reklamowe z aplikacji Admonit Instytutu Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 12.09.2013Klienci chętniej rekomendują banki niż towarzystwa ubezpieczeniowe – ARC Rynek i OpiniaKlienci instytucji finansowych raczej nie są skłonni do rekomendowania ich usług innym. Więcej osób byłoby skłonnych polecać banki niż towarzystwa ubezpieczeniowe – wynika z badań ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 12.09.2013Pracuj.pl gratuluje odważnym (wideo)Serwis Pracuj.pl rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Gratulujemy odważnym”. Będzie ona prowadzona w telewizji, na outdoorze oraz w Internecie. Działania potrwają do 17 listopada.
0 1 0 0 0 11.09.2013Effie Awards: znane są już nominacje do nagród w XIV edycji konkursuDo tegorocznej edycji konkursu Effie Awards agencje komunikacji marketingowej oraz reklamodawcy zgłosili 154 kampanie w 20 kategoriach. Spośród nich jury nominowało do nagród 52 kampanie.
0 1 0 0 0 11.09.2013ZenithOptimedia zdobywa globalny budżet SCASieć ZenithOptimedia zdobyła w przetargu globalny budżet mediowy SCA – producenta artykułów higienicznych oraz produktów papierowych, który w portfolio ma m.in. marki Bodyform, Libero, Plenty, Tempo, Tena, Velvet i Zewa. Tym samym SCA konsoliduje obsługę mediową swoich brandów w jednej agencji.