0 1 0 0 0 7.10.2013Ruszyła V edycja konkursu „Sukces pisany szminką” – Bizneswoman RokuW konkursie mogą wziąć udział menedżerki pracujące w korporacjach i dużych firmach, ale też właścicielki firm z sektora mikro- i MŚP, założycielki start-upów oraz kobiety prowadzące działalność charytatywną i społeczną.
1 1 0 0 0 7.10.2013Orange dla firm z kampanią promującą współdzielony pakiet internetowy (wideo)Rozpoczęła się najnowsza kampania „Bądź zawsze on-line z Orange dla firm”. Promuje ona ofertę Business Everywhere w Pakiecie, która umożliwia współdzielenie jednego pakietu 35 GB pomiędzy wieloma urządzeniami mobilnymi w firmie.
2 1 0 0 0 7.10.2013Kampania „Wawel – 100 lat czekolad” (wideo)1 października rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa czekolad Wawel. Kreacje odwołują się do ponadstuletniej historii marki.
1 1 0 0 0 7.10.2013Lubella z kampanią „Kuchnia pełna możliwości” (wideo)Lubella rozpoczęła kampanię „Kuchnia pełna możliwości”. Promuje ona loterię zorganizowaną przez markę.
0 3 0 0 0 7.10.2013Polskie konsumentki w kampanii kremów Garnier Hydra AdaptRozpoczyna się kampania gamy kremów Garnier Hydra Adapt. Ambasadorkami promowanej linii produktów są zwyciężczynie konkursu zorganizowanego przez markę i portal Wizaż. Kreacje z wizerunkami polskich konsumentek ukażą się w prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 7.10.201322. Noc Reklamożerców w 14 miastach Polski15 listopada w Multikinie odbędzie się 22. edycja Nocy Reklamożerców. Uczestnicy obejrzą niemal 300 reklam z 50 krajów.
0 1 0 0 0 7.10.2013Cykliczne badanie trackingowe AdvertTrack IRCenter i ResarchNowIRCenter i ResarchNow uruchamiają nowe, cykliczne badanie trackingowe AdvertTrack. Celem projektu jest długoterminowe określenie postaw wobec reklamy w Internecie – tradycyjnych reklam odsłonowych, programów afiliacyjnych i performance oraz działań w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 7.10.2013Dariusz Michalczewski chce 22 mln zł od FoodCareDariusz „Tiger” Michalczewski złożył do sądu kolejny pozew przeciwko FoodCare o zapłatę należnego mu wynagrodzenia w wysokości prawie 22 mln zł.
1 1 0 0 0 7.10.2013Kampania promująca pierwszą edycję polskiego Tygodnia Ruchu (wideo)Od 7 do 13 października w Polsce trwać będzie Tydzień Ruchu, czyli inicjatywa na rzecz sprawności fizycznej i zdrowego stylu życia. Jest to ogólnoeuropejska kampania, której celem jest zwiększenie liczby aktywnych osób.
0 2 0 0 0 7.10.2013„Kino na leżakach” – podsumowanie akcjiW sierpniu zakończyła się pierwsza edycja projektu marketingowego „Kino na leżakach”. Według KinAds – firmy organizującej cykl seansów filmowych w plenerze – reklamy sponsorów zobaczyło na żywo ponad 31 tys. widzów, zaś zasięg medialny przekroczył 2 mln odbiorców.