Red Bull z kampanią promującą spektakl breakdance do muzyki J.S. Bacha (wideo)
  • 1
  • 1
4.10.2013

Red Bull z kampanią promującą spektakl breakdance do muzyki J.S. Bacha (wideo)

Wystartowała kampania promująca tegoroczną edycję międzynarodowego spektaklu muzyczno-tanecznego „Red Bull Flying Bach”. Łączy on klasyczną muzykę Jana Sebastiana Bacha ze współczesnym tańcem w wykonaniu zespołu Flying Steps – czterokrotnych mistrzów świata breakdance.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47322 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

4 października 2013

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2013

Magdalena Cielecka, Anna Maria Jopek, Tomasz Majewski i Wojciech Waglewski lubią poezję? (wideo)

1 października Fundacja Wisławy Szymborskiej rozpoczęła drugi etap kampanii „Niektórzy lubią poezję”. W tej odsłonie zaprezentowane zostały billboardy oraz plakaty promujące czytanie poezji. Przez cały miesiąc w Krakowie i Warszawie można oglądać kreacje OOH z wizerunkami m.in. Magdaleny Cieleckiej, Anny Marii Jopek, Tomasza Majewskiego oraz Wojciecha Waglewskiego.