0 4 0 0 0 24.09.2013Galeria Katowicka z kampanią na rozpoczęcie działalnościNowo otwarta Galeria Katowicka rozpoczęła kampanię reklamową. Reklamy przedstawiają mieszkańców Śląska, a w Katowicach rozlokowano wielkoformatowe instalacje.
0 1 0 0 0 24.09.2013Badanie CNN i Ipsos „Consumer Connect: Automotive”Tradycyjne samochody ciągle są kupowane najczęściej, ale 70% badanych jest skłonnych wydać więcej na samochód hybrydowy lub elektryczny – wynika z globalnego badania CNN International.
0 1 0 0 0 24.09.2013Poczta Polska wybrała dom mediowyPoczta Polska wybrała MindShare Polska. Dom mediowy będzie prowadził dla niej działania w zakresie planowania i zakupu mediów.
4 1 0 0 0 24.09.2013Grupa Kruk podpowiada w kampanii, jak wyjść z długów (wideo)Rozpoczyna się kampania komunikacyjno-edukacyjna Grupy Kruk zarządzającej wierzytelnościami. Kruk chce przekonać Polaków, że warto nawiązać kontakt z firmą obsługującą zadłużenie, by wyjść na finansową prostą.
0 2 0 0 0 24.09.2013Windows Phone 7 wciąż popularny – badanie GemiusaMinął rok od premiery Windows Phone 8. To wcześniejsza wersja systemu jest jednak popularniejsza. Większość telefonów z Windows Phone na rynku to Lumie. HTC 8S jest najbardziej rozpowszechnionym smartfonem z ósmą wersją systemu – wynika z danych Gemiusa.
0 1 0 0 0 24.09.2013Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie – nowy rok akademicki z nowym logoNowe logo, uporządkowana kolorystyka i wzory dokumentów firmowych – to główne elementy nowego systemu identyfikacji wizualnej wprowadzonego przez Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie. Ma on tworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek uczelni.
1 1 0 0 0 24.09.2013Nowa kampania Ibupromu Zatoki (wideo)Ruszyła kampania reklamowa Ibupromu Zatoki. Jej głównym elementem jest telewizyjny spot, w którym występuje „dziewczyna do zadań specjalnych” marki.
0 5 0 0 0 24.09.2013Young Creatives Eurobest w nowej odsłonie – ruszyły zgłoszeniaRozpoczęły się zgłoszenia do organizowanego w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR konkursu Young Creatives Eurobest. Pracownicy branży komunikacji marketingowej mogą startować w dwóch nowych kategoriach – Just Creatives oraz Young Creatives Planners.
0 1 0 0 0 24.09.20133 popularne praktyki e-mail marketingu, których należy unikaćNadmierne testowanie, koncentracja tylko na jednym wskaźniku i najbliższej kampanii – to częste, ale nie najlepsze praktyki e-mail marketingu. Trzy popularne e-mail marketingowe mity stara się obalić Chad White, ekspert zajmujący się tym tematem.
0 3 0 0 0 23.09.2013Klientka Parku Handlowego Matarnia twarzą jego kampaniiZ początkiem października rusza kampania reklamowa Parku Handlowego Matarnia w Gdańsku, pod hasłem „Tak, jak lubię”. Twarzą działań została Anita Mazurkiewicz – klientka, która wygrała konkurs organizowany przez centrum handlowe.