Kampania promująca pierwszą edycję polskiego Tygodnia Ruchu (wideo) - Marketing przy Kawie
Kampania promująca pierwszą edycję polskiego Tygodnia Ruchu (wideo)
  • 1
  • 1
7.10.2013

Kampania promująca pierwszą edycję polskiego Tygodnia Ruchu (wideo)

Od 7 do 13 października w Polsce trwać będzie Tydzień Ruchu, czyli inicjatywa na rzecz sprawności fizycznej i zdrowego stylu życia. Jest to ogólnoeuropejska kampania, której celem jest zwiększenie liczby aktywnych osób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56524 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 października 2013

5 października 2013

4 października 2013