2 1 0 12.03.2015Tarczyński z nowym pozycjonowaniem, platformą komunikacji i produktem (wideo)11 marca ruszyła kampania reklamowa marki wędlin Tarczyński. Jej celem jest wprowadzenie na rynek Suchej Krakowskiej. Działania prowadzone są w telewizji, na outdoorze oraz w Internecie.
0 1 0 11.03.2015Interactions Europe otwiera biuro w Londynie i zostaje wyłącznym przedstawicielem Solve Media w EuropieSieć reklamy online Interactions Europe uzyskała wyłączność na reprezentację i sprzedaż technologii uwierzytelniająco-reklamowej type-ins we wszystkich krajach Europy. Firma otwiera również biuro w Londynie.
0 1 0 11.03.2015Zachowania kobiet i mężczyzn na zakupach – badanie agencji Streetcom PolskaCo kobiety i mężczyźni myślą o zakupach? Jakie produkty i usługi wybierają? O czym rozmawiają i jak postrzegają siebie w kontekście zakupów? Pod tym kątem Streetcom Polska przebadał internautów.
0 1 0 11.03.2015Gmina Nowy Targ promuje zimowe atrakcje (wideo)9 marca gmina Nowy Targ rozpoczęła kolejną telewizyjną kampanię reklamową. Promuje zimowe atrakcje regionu.
0 1 0 11.03.2015Fundacja EFC z kampanią „Marzenie o nauce” (wideo)Edukacyjna Fundacja im. prof. Romana Czerneckiego EFC prowadzi kampanię informującą o rekrutacji do programu stypendialnego „Marzenie o nauce”. W jej ramach powstały m.in. filmy online oraz graffiti.
0 1 0 11.03.2015GfK: Polacy coraz chętniej kupują makarony pełnoziarniste i kolorowe. Wzrasta rola supermarketów i dyskontówW 2014 r. rynek makaronów w Polsce odnotował 2-proc. wzrost ilościowy w odniesieniu do analogicznego okresu 2013 r. Wartościowo rynek wzrósł również o 2 proc., przy stabilnym poziomie cen – wynika z analizy GfK. Coraz popularniejsze stają się makarony pełnoziarniste i kolorowe.
0 1 0 10.03.2015Projektowanie doświadczenia klienta – konferencja w PoznaniuKonferencja Designing Customer Experience to drugie spotkanie światowych i polskich ekspertów customer experience. Odbędzie się 31 marca w Poznaniu.
0 1 0 10.03.201518 marca wychodzi „Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki” Macieja TesławskiegoW jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od lat z sukcesem budują strategie marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym.
0 2 0 10.03.2015Jacek Dukaj i Allegro wydają cyfrową książkę (wideo)10 marca odbyła się premiera nowej powieści Jacka Dukaja. „Starość aksolotla” dostępna będzie wyłącznie w formie e-booka. Wydawcą pozycji jest Allegro.
0 1 0 10.03.2015Rusza XVII edycja konkursu Impactor – w tym roku 10 nowych kategoriiOrganizatorzy konkursu Impactor rozpoczęli przyjmowanie tegorocznych zgłoszeń. Pojawiły się też nowe kategorie konkursowe. Specjalne ceny zgłoszeń obowiązują do 16 marca. Centrum im. Adama Smitha, jak co roku, wręczy także nagrodę specjalną im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla Dziennikarza Roku.