Centra obsługi klienta będą działać mobilnie – raport IS (infografika)
  • 0
  • 1
14.10.2014

Centra obsługi klienta będą działać mobilnie – raport IS (infografika)

Łatwa integracja ze środowiskiem IT firmy (35 proc.) i krótki czas wdrożenia (30 proc.) – to dwa czynniki, na które firmy zwracają szczególną uwagę, decydując się na wprowadzenie systemu contact center. Należąca do Orange Polska firma Integrated Solutions zrealizowała badanie dotyczące potrzeb polskich przedsiębiorstw w zakresie tych rozwiązań.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 października 2014

13 października 2014