1 4 0 9.09.2015„Your Farm – zabawka, która nie kłamie” – CIWF przypomina o losie zwierząt hodowlanych (wideo)Organizacja Compassion in World Farming przygotowała „Your Farm”. Zabawka wygląda jak każda inna tego typu. Po otworzeniu drzwi miniaturowej farmy można jednak zobaczyć rzędy ciasno upchniętych zwierząt, metalowe klatki, antybiotyki i paszę bazującą na soi.
1 1 0 9.09.2015Johnny Depp w reklamie nowego zapachu Diora (wideo)Ruszyła kampania reklamowa perfum Dior Sauvage dla mężczyzn. Twarzą nowego zapachu jest Johnny Depp, który po raz pierwszy wystąpił w reklamie tego typu produktu.
0 1 0 8.09.2015Mobile Vikings z agencją do obsługi full servicePrzetarg na długofalową obsługę marketingową operatora telefonii komórkowej Mobile Vikings wygrała agencja Faster & Better. Zakres współpracy obejmie realizację działań kreatywnych, kampanię outdoorową i ambientową, internetową oraz zakup mediów.
0 3 0 8.09.2015„YouTube Trends” – sierpień 2015 (infografika)Ostatni miesiąc wakacji upłynął pod znakiem obniżonej aktywności użytkowników YouTube. Średnia liczba nowo dodanych filmów dla analizowanych kanałów wyniosła 10,6 i jest to wynik o 9,4% niższy niż w lipcu. Sotrender prezentuje sierpniowy raport „YouTube Trends”.
0 1 0 8.09.2015Druga edycja Digital Marketing Heroes rusza 24 września w WarszawieGoogle, LiveRail, Wirtualna Polska, Brand24, Cloud Technologies czy Allegro – eksperci m.in. tych marek przybędą na konferencję Digital Marketing Heroes 2015. Wydarzenie rozpocznie się 24 września.
1 1 0 8.09.2015Nationale-Nederlanden z kampanią „Mamy serce do ubezpieczenia” (wideo)Wystartowała kampania reklamowa Nationale-Nederlanden TUnŻ (wcześniej ING TUnŻ). Towarzyszy jej hasło: „Mamy serce do ubezpieczenia”. Celem działań jest promocja pozytywnych postaw w kwestii profilaktyki zdrowotnej i finansowej.
1 1 0 8.09.2015Platforma Obywatelska zaprezentowała hasło wyborcze (wideo)„Tak. Chodzi o waszą przyszłość” – to hasło wyborcze Platformy Obywatelskiej. Kreacja ukazuje premier Ewę Kopacz rozmawiającą w pociągu z trojgiem młodych ludzi.
0 1 0 8.09.2015Marka Mola obsługiwana w Internecie przez VML PolandPrzetarg na internetową obsługę marki Mola na rynkach polskim, czeskim i słowackim (na dwóch ostatnich funkcjonuje ona jako Tento) wygrała agencja VML Poland. Elementem współpracy jest m.in. przygotowanie całościowej strategii internetowej na 2016 r.
0 1 0 8.09.2015Ostatnie dni zgłoszeń do Golden Drum12 września mija termin nadsyłania zgłoszeń do Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum. Do konkursu zaproszone są agencje z 37 państw Nowej Europy, które mogą zgłaszać się w ramach 17 różnych grup podzielonych na 99 kategorii.
0 1 0 8.09.2015YouTube udostępni markom dane dotyczące faktycznej widoczności reklamYouTube wkrótce ma udostępnić firmom możliwość weryfikacji skuteczności kampanii prowadzonych w serwisie. Reklamodawcy będą mogli sprawdzić, czy ich reklamy są widoczne dla użytkowników – donosi „Financial Times”.