0 1 0 0 0 10.10.2014Gino Rossi wdraża technologię BLEGrupa Gino Rossi wdrożyła multikanałową platformę Synerise przygotowaną przez HG Intelligence. Umożliwia ona integrację działań marki online i offline.
2 2 0 0 0 9.10.2014Kia podkreśla praktyczne funkcje w swoich modelach (wideo)„Funkcjonalne technologie. Odkryj je w Kia” – to hasło rozpoczętej kampanii marki samochodów. Reklamy informują o funkcjach dostępnych w modelach Sportage, Cee’d, Carens oraz Rio.
0 1 0 0 0 9.10.2014Facebook udostępnia narzędzie FBIQFacebook udostępnił rozwiązanie FBIQ. Jest to narzędzie stworzone z myślą o marketingowcach, które ma pomóc im lepiej zrozumieć osoby korzystające z serwisu społecznościowego.
0 3 0 0 0 9.10.2014Kredyt gotówkowy potrzebny od zaraz – badanie ARC Rynek i OpiniaKredyt gotówkowy jest jednym z najpopularniejszych produktów bankowych. Polacy najczęściej korzystają z niego, kiedy planują remont (32%) lub mają trudną sytuację życiową (31%). 61% osób korzystających z kredytów zaciąga je w swoim banku. O wyborze instytucji decyduje przede wszystkim szybkość udzielenia pożyczki – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 9.10.2014Piotr wychodzi z kuchni i opowiada o naturalności ryb z oferty Frosty (wideo)Ruszyła kampania reklamowa produktów rybnych Frosty. Motywem przewodnim kreacji jest hasło: „100% naturalnego smaku”.
1 3 0 0 0 9.10.2014„All You Need is Hand” – Pornhub zareklamował się na Times Square (wideo)Na Times Square w Nowym Jorku pojawił się ogromny billboard serwisu Pornhub. Znajdujące się na nim hasło nawiązywało do znanego przeboju zespołu The Beatles.
1 1 0 0 0 9.10.2014Fortuna z kampanią promującą sok pomidorowy (wideo)6 października ruszyła kampania reklamowa soku pomidorowego Fortuny. Działania komunikacyjne potrwają pięć tygodni.
1 2 0 0 1 9.10.2014„Uwaga, spoiler!” – niestandardowa akcja stacji AXN (wideo)16 października w stacji AXN odbędzie się premiera polskiego serialu „Zbrodnia”. Jednym z elementów kampanii promocyjnej będzie akcja ambientowa na ulicach Warszawy.
0 2 0 0 0 9.10.2014Kinder Niespodzianka i jej urodzinowy tort na billboardachOd początku października na cityboardach w Warszawie oglądać można plakaty z tortem rozświetlonym świeczkami. Działania prowadzone są z okazji 40. rocznicy istnienia marki Kinder Niespodzianka na globalnym rynku.
2 2 0 0 0 9.10.2014Kampania reklamowa marki Bielenda z Edytą Olszówką (wideo, audio)Marka Bielenda rozpoczęła jesienną kampanię reklamową. Twarzą akcji wizerunkowej oraz wspierającej sprzedaż jest Edyta Olszówka.