0 1 0 0 1 26.09.2014Maleje rola social media w procesie zakupowym – badanie CapgeminiKonsumenci kładą obecnie mniejszy nacisk na social media w ścieżce zakupowej, niż robili to jeszcze dwa lata temu – wynika z „Digital Shopper Relevancy Report 2014” firmy Capgemini. Rośnie za to znaczenie smartfonów.
0 1 0 0 0 25.09.2014Aktywność największych polskich firm w serwisie YouTube – badanie ChimneyKtóre krajowe firmy są najaktywniejsze w obszarze internetowej komunikacji wideo? Sprawdziła to międzynarodowa agencja kreatywna Chimney w sierpniowym badaniu komunikacji największych polskich przedsiębiorstw przez kanały firmowe na YouTube. Efektem jest raport „Chimney’s YouTop100”.
2 1 0 0 0 25.09.2014Anioł Stróż w spocie Banku Pocztowego (wideo)20 września ruszyła kampania reklamowa Banku Pocztowego. Bohaterowie spotów, które można będzie oglądać do końca listopada, to Aniołowie. Kampania telewizyjna prezentuje również nowe logo marki.
1 1 0 0 0 25.09.2014Kampania reklamowa syropu Flavamed Max (wideo)22 września rozpoczęła się kampania reklamowa syropu na kaszel Flavamed Max (Berlin Chemie). Działania wystartowały wraz z nadejściem sezonu przeziębieniowego.
0 1 0 0 0 25.09.2014134 zgłoszenia do konkursu Mixx Awards 201416 września minął ostateczny termin zgłaszania prac do konkursu Mixx Awards 2014 organizowanego przez IAB Polska. Wpłynęły 134 projekty.
0 1 0 0 0 25.09.2014Converse w kampanii zachęca do odważnych wyborówRuszyła kampania „#SneakersWould” marki Converse. W jej ramach na całym świecie w niecodziennych miejscach odbywać się będą imprezy. O działaniach informują kreacje OOH.
1 1 0 0 3 25.09.2014Dekoral odpowiada na test AdBustera (wideo)7 września tropiący reklamowe przekłamania AdBuster opublikował w kanale YouTube test trzech farb. Jedną z nich był produkt Dekoralu, który nie najlepiej wypadł w konfrontacji. Głos w sprawie zabrała sama marka.
2 1 0 0 0 25.09.2014Nestle Fitness i aktorka z ukrytą kamerą w staniku przypominają o samobadaniu piersi (wideo)25 września rozpoczęła się akcja „Bra Cam” przygotowana przez markę Nestle Fitness. Ma przekonać kobiety na całym świecie do dbania o zdrowie piersi, w tym do samobadania.
1 1 0 0 0 25.09.2014Kampania wprowadzająca na polski rynek grę The Sims 4 (wideo)Na polskim rynku zadebiutowała czwarta odsłona gry The Sims. Towarzyszy temu kampania promocyjna realizowana w telewizji, radiu, prasie oraz Internecie.
1 1 0 0 0 25.09.2014UPC Biznes promuje program „Think Big” (wideo)25 września rozpoczęła się kampania promująca drugą edycję programu dla przedsiębiorców „Think Big”, organizowanego przez UPC Biznes. Hasło działań to „We share your passion for business”.