Reaktywacja marki zegarków Błonie
  • 0
  • 1
1.12.2014

Reaktywacja marki zegarków Błonie

Marka zegarków Błonie powraca na polski rynek. Do sprzedaży trafił pierwszy model inspirowany m.in. Zodiakiem produkowanym w latach 60. XX w. Reaktywacją zajęli się Michał Dunin i Maciej Maślak, związani z agencją interaktywną WebTalk.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54831 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

wf

9 lat temu

Oj...

Powrót polskiej marki z produkcją w Chinach z japońskim mechanizmem. Już widzę fora zegarkowców kipiące od ironii. Idea świetna, "egzekucja" mało przekonująca ;)

 

1 grudnia 2014