Św. Mikołaj w rytmie hip-hopu w kampanii Komputronika (audio)
  • 1
  • 3
1.12.2014

Św. Mikołaj w rytmie hip-hopu w kampanii Komputronika (audio)

Sieć Komputronik rozpoczęła kampanię „Święta na wypasie”. Działania są kierowane do rodziców i seniorów, jak również studentów i dzieci. Akcja potrwa do 24 grudnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 grudnia 2014

30 listopada 2014

28 listopada 2014

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2014

Jazda samochodem pod wpływem alkoholu jak gra w rosyjską ruletkę – kampania olsztyńskiej policji (wideo)

„To tylko trzy kilometry, no i prosta droga – nic się przecież nie stanie”. „E tam, nie przesadzaj, nie jesteś pijany”. „Spoko, znam siebie, podjedziemy do sklepu, po co tracić czas”. Olsztyńska policja uświadamia, że takie tłumaczenia często zabijają. Rozpoczyna kampanię uświadamiającą kierowcom, że prowadzenie pojazdu pod wpływem alkoholu niesie ze sobą wielkie ryzyko.