2 1 0 0 0 1.12.2014Blogerzy podejmują kulinarne wyzwanie Boscha (wideo)Marka Bosch rozpoczęła akcję promocyjną robotów kuchennych MaxxiMum z zestawem akcesoriów Pasta Passion, Veggie Love, VitalEmotion oraz Tasty Moments 5w1. W działania zaangażowała blogerów kulinarnych, m.in. Dorotę Wdowińską-Rozbicką i Joannę Moroch.
1 1 0 0 0 1.12.2014Ruch według Plushaka w kampanii marki Plush (wideo)„Ruchy, ruchy” to startująca 1 grudnia świąteczna kampania oferty Mix w Plushu. Promuje zestaw ze smartfonem Samsung Galaxy Ace 4 i opaską Activity Tracker, dostępny w cenie od 1 zł.
0 1 0 0 0 1.12.2014Edyta Płaczkowska zakłada firmę CinemobilePowstaje firma Cinemobile. Będzie świadczyć usługi z zakresu strategii marek, strategii komunikacji, kreacji i produkcji treści telewizyjnych oraz internetowych. Właścicielką i dyrektor zarządzającą jest Edyta Płaczkowska.
1 1 0 0 0 1.12.2014Nowy wariant piwa z oferty Żywca promowany w telewizji (wideo)Żywiec rozpoczął kampanię reklamową swojego piwa typu American Pale Ale (APA). Od 1 grudnia marka będzie promować nowy wariant 60-sekundowym spotem przybliżającym proces jego powstawania.
0 1 0 0 0 1.12.2014Firma Vision Express wybrała agencję reklamowąPrzygotowaniem nowej platformy komunikacyjnej marki Vision Express w Polsce zajmie się San Markos. Agencja zwyciężyła w przetargu.
1 3 0 0 0 1.12.2014Św. Mikołaj w rytmie hip-hopu w kampanii Komputronika (audio)Sieć Komputronik rozpoczęła kampanię „Święta na wypasie”. Działania są kierowane do rodziców i seniorów, jak również studentów i dzieci. Akcja potrwa do 24 grudnia.
0 1 0 0 0 1.12.2014Grupa WP kupuje Grupę MoneyGrupa Wirtualna Polska podpisała umowę zakupu całościowych udziałów w Grupie Money. Chce w ten sposób wzmacniać swoją pozycję w kategorii biznes, finanse, prawo. Inwestycja ta stanowi także fundament dalszego rozwoju Grupy WP w obszarze finansowego e-commerce. Wartość transakcji nie została ujawniona.
1 1 0 0 0 1.12.2014W zeszłym roku książka, w tym nóż za 600 zł. Świąteczna promocja sprzedaży Lidla (wideo)Lidl rozpoczął nową promocję. Za 600 zł wydane na przedświąteczne zakupy w sklepach sieci klienci będą mogli otrzymać nóż. Akcję reklamują Pascal Brodnicki i Karol Okrasa.
26 40 0 0 3 30.11.2014Zwycięzcy Chamletów 2014 (pełna lista nominowanych)28 listopada rozstrzygnięto po raz piąty i ostatni konkurs na najgorszą reklamę roku – Chamlety. Jak zwykle, wśród nominowanych i nagrodzonych przeważają reklamy firm i podmiotów lokalnych.
2 1 0 0 0 28.11.2014Jazda samochodem pod wpływem alkoholu jak gra w rosyjską ruletkę – kampania olsztyńskiej policji (wideo)„To tylko trzy kilometry, no i prosta droga – nic się przecież nie stanie”. „E tam, nie przesadzaj, nie jesteś pijany”. „Spoko, znam siebie, podjedziemy do sklepu, po co tracić czas”. Olsztyńska policja uświadamia, że takie tłumaczenia często zabijają. Rozpoczyna kampanię uświadamiającą kierowcom, że prowadzenie pojazdu pod wpływem alkoholu niesie ze sobą wielkie ryzyko.