1 1 0 0 0 10.04.2015Pieniądze gonią właścicieli w kampanii Banku BPH (wideo)Trwa kampania konta osobistego o nazwie Lubię to! Konto z oferty BPH. W ramach promocji klienci przez rok mogą otrzymywać zwrot wydatków na zakupy opłacone kartą. „Twoje pieniądze tak Cię lubią, że kiedy je wydajesz, wracają” – to główne hasło działań.
0 1 0 0 0 10.04.2015Rośnie rola analityki internetowej w Polsce – raport firmy WebtrekkPolska staje się krajem coraz lepiej wyedukowanym i świadomym pod względem roli, jaką pełni analityka internetowa w organizacji – wynika z raportu firmy Webtrekk. Publikacja prezentuje ewolucję digital analytics w Polsce na przestrzeni ostatnich trzech lat oraz prognozy trendów.
0 1 0 0 0 10.04.2015Płatny YouTube bez reklam jeszcze w 2015 r.?YouTube zamierza wprowadzić wolny od reklam serwis w modelu subskrypcyjnym. Miałby się on pojawić jeszcze w czerwcu 2015 r.
0 1 0 0 0 10.04.2015Ikea ogłasza otwarty przegląd agencji PR [aktualizacja]Ikea rozpoczyna przetarg na wybór agencji PR, która będzie partnerem wewnętrznych i zewnętrznych działań komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz public affairs w Polsce. Oprócz standardowej procedury przetargowej wprowadza także otwarty przegląd agencji, do którego zaprasza wszystkie firmy PR zainteresowane współpracą.
0 1 0 0 0 9.04.2015Doświadczenie zakupowe jako emocjonalne logo firmy – podsumowanie konferencji DCEPołączenie praktycznej wiedzy o doświadczeniach zakupowych, designie i merchandisingu, a także garść zaskakujących informacji marketingowych. Wszystko to przygotowano dla uczestników drugiej konferencji Designing Customer Experience, która odbyła się 31 marca w Poznaniu.
0 1 0 0 0 9.04.2015Konferencja Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedażJak kreować określoną wartość dla klienta i osiągać lepsze wyniki? Poprzez łączenie w możliwie najlepszy sposób działań marketingowych z sukcesem w sprzedaży. Odpowiedź na pytanie, jak tego dokonać, ma dać III edycja konferencji Marketing Progress, która odbędzie się we Wrocławiu 28 i 29 maja.
1 1 0 0 0 9.04.2015Xenna startuje z kampanią wprowadzającą nową submarkę (wideo)Z początkiem kwietnia ruszyła kampania telewizyjna Xenny Balance (USP Zdrowie). Na rynek wprowadzany jest nowy subbrand w portfolio marki Xenna.
0 4 0 0 0 9.04.2015„Fanpage Trends” – marzec 2015 r. (infografika)Nadchodząca wiosna zdominowała tematykę postów na Facebooku. Wątki dotyczące tej pory roku pojawiły się w ponad 8 tys. wpisów. Nie dało się nie zauważyć lekkiego rozleniwienia administratorów stron – w marcu polskie profile opublikowały 24,8 tys. postów, czyli o 7% mniej niż w lutym – wynika z raportu „Fanpage Trends” Sotrendera.
0 1 0 0 0 9.04.2015Polskie nominacje w konkursie Sabre Awards EMEA 2015Szanse na nagrody w konkursie Sabre Awards EMEA 2015 ma 13 projektów z Polski. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 19 maja.
0 1 0 0 0 9.04.2015Byli managerowie z PZL założyli &Sons – hub strategicznyMagdalena Matyszkiewicz, Ewa Galica i Jarosław Chludziński – byli managerowie z PZL – założyli &Sons. To hub strategiczny, który zajmuje się optymalizacją strategii marek, portfeli i komunikacji.