0 4 0 0 0 18.11.2014Jakie udogodnienia dla klientów wprowadzają europejskie e-sklepy? – badanie IdealoKorzystna cena produktu i jego dostępność stanowią dwa podstawowe warunki pomyślnego zakończenia transakcji w e-sklepie. Co jeszcze może zachęcić klienta do złożenia zamówienia i do ponownego skorzystania z usług e-sklepu? Porównywarka cen Idealo.pl sprawdziła, jakie udogodnienia dla klientów wprowadzają najczęściej europejscy sprzedawcy.
1 1 0 0 0 18.11.2014Dekoria.pl z kampanią „Wnętrza szyte na miarę marzeń” (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu internetowego z dekoracjami wnętrz – Dekoria.pl. Na jej potrzeby przygotowano 15-sekundowy spot.
1 3 0 0 0 18.11.2014Merlin.pl rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową (wideo)Ruszyła świąteczna kampania wizerunkowa „Pół miliona inspiracji w Merlin.pl”. Sklep internetowy promuje się m.in. w telewizji i prasie. Bohaterami reklam są zwierzęta, które zastanawiają się, co chciałyby znaleźć pod choinką.
0 1 0 0 0 18.11.2014Świąteczna kampania reklamowa Sodexo„Twój podarunek, nasze rozwiązania, oszczędności dla pracowników” – to hasło rozpoczętej kampanii reklamowej rozwiązań firmy Sodexo Benefits and Rewards Services z kategorii motywacja pracowników. Akcja kierowana jest do pracodawców, którzy poszukują upominków dla zatrudnionych. Główny cel działań to prezentacja bożonarodzeniowej oferty firmy.
0 1 0 0 0 18.11.2014Pracownik w Internecie, czyli o szukaniu pracy przez social media – Adecco (infografika)Social media są traktowane głównie jako platforma komunikacji prywatnej, a jednak próby poszukiwania pracy za ich pośrednictwem są częste. Takie wnioski przyniosło badanie 4 tys. pracowników pod kątem korzystania z mediów społecznościowych. Przeprowadziła je firma Adecco świadcząca usługi z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim i doradztwa personalnego.
0 1 0 0 0 18.11.2014Google, Lego i YouTube najsilniejszymi markami w Polsce – SuperbrandsGoogle, Lego oraz YouTube to marki, które stanęły na podium w 9. edycji projektu Superbrands. W zestawieniu Top 20 znalazły się także podmioty z polskim rodowodem – Allegro, Tymbark oraz E.Wedel.
0 1 0 0 0 18.11.2014Komu Komunikacja o promocji zdrowia psychicznego27 listopada w Krakowie odbędzie się dziewiąte bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. Eksperci i uczestnicy wydarzenia zastanowią się nad tym, czy i jak w Polsce promowane jest zdrowie psychiczne.
1 5 0 0 0 18.11.2014Zły piec straszy w Krakowie (wideo)Trwa kampania „Uwaga, zły piec!”. Ogrzewanie piecami węglowymi jest jedną z przyczyn zanieczyszczenia powietrza i powstawania smogu nad Krakowem, stąd organizatorzy – grupa dostawców ciepła – zachęcają krakowian do wymiany systemów ogrzewania na ekologiczne.
1 1 0 0 0 17.11.2014Hardkorowy Koksu, ściana i lodówka Haiera w internetowym filmie (wideo)Kulturysta Robert Burneika znany jako Hardkorowy Koksu wręczył nagrodę w konkursie „Ekipy Haiera”. Zwycięska rodzina z Kielc zgłosiła do wymiany lodówkę. Tę do mieszkania dostarczył im kulturysta.
1 1 0 0 0 17.11.2014Milka zachęca do przyłączania się do Szlachetnej Paczki (wideo)Milka wsparła ogólnopolską akcję Stowarzyszenia Wiosna – Szlachetną Paczkę. Poprzez świąteczny spot, materiały POSM oraz stronę WWW marka chce zachęcić Polaków do włączania się w projekt.