2 7 0 0 0 3.04.2015Coca-Cola rozpoczęła polską odsłonę kampanii celebrującej setne urodziny butelki (wideo)„Pocałuj radość” to hasło nowej kampanii Coca-Coli. Marka świętuje setną rocznicę powstania charakterystycznej butelki napoju. W komunikacji będzie wykorzystywać wizerunki gwiazd popkultury – od Marilyn Monroe i Elvisa Presleya po współczesne ikony muzyki i sportu, jak Rita Ora, Avicii, Robert Lewandowski czy Margaret.
0 3 0 0 0 3.04.2015Hoop Cola dopinguje Wesołego Kierowcę na citylightachWesoły Kierowca z warszawskiego MZK otrzymał nieoczekiwane wsparcie od Hoop Coli. Hasła nawiązujące do niego i kampanii „Można inaczej” pojawiły się na citylightach w Warszawie.
2 1 0 0 0 3.04.2015Wiosenna kampania radlera Warki (wideo)1 kwietnia rozpoczęła się kampania telewizyjna cytrynowego radlera marki Warka. Główny przekaz stanowi informacja o tym, że jest to najczęściej wybierane piwo typu radler w Polsce.
0 1 0 0 0 3.04.2015„Życie #poswojemu” – konkurs fotograficzny ING Banku ŚląskiegoWystartowała akcja ING Banku Śląskiego, w której bank zachęca internautów do pokazania własnego pomysłu na życie poprzez wrzucanie zdjęć z hashtagiem #poswojemu.
3 1 0 0 0 3.04.2015Świąteczna odsłona kampanii Intermarché (wideo)Na początku okresu przedświątecznego sieć Intermarché zaprezentowała kolejną odsłonę kampanii „To mnie inspiruje!”. Promuje ona kulinarny projekt Atelier Intermarché, tworzony we współpracy z francuskim szefem kuchni Michelem Rothem.
0 9 0 0 0 2.04.2015Wyniki Megapanelu – styczeń 2015 r.Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za styczeń 2015 r.
1 1 0 0 0 2.04.2015Serki Apetina promowane przy programach w stacji TVN (wideo)Wystartowała kampania pod hasłem „Dobrze się komponuje”. Promuje serki Apetina firmy Arla Foods.
0 1 0 0 0 2.04.2015Rusza konkurs „PRaktykuj za granicą” – staż na start z IMMRozpoczęła się XI edycja konkursu „PRaktykuj za granicą” organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Studenci mogą w nim wygrać staże w renomowanych agencjach PR w Londynie, Pradze lub Bukareszcie.
1 1 0 0 2 2.04.2015PZU uczy dzieci, czym są ubezpieczenia (wideo)„PZU – Ulubiona zabawka” to pilotażowy program edukacyjny dla dzieci. Ubezpieczyciel obejmie w nim specjalną ochroną ulubione zabawki najmłodszych.
1 1 0 0 0 2.04.2015Volkswagen promuje nowy model samochodu (wideo)16 marca rozpoczęła się kampania wprowadzająca nowy model samochodu marki Volkswagen. Hasło działań to „Nowy Passat. Zaawansowany technicznie. Wyjątkowy”.