0 1 1 2.10.2015UOKiK nakłada na PGNiG 10 mln zł karyPGNiG nie wykonało decyzji UOKiK w części zobowiązującej tę spółkę do usunięcia z umów z odbiorcami ograniczeń w zmniejszaniu ilości zamawianego gazu. Na firmę została nałożona kara w wysokości ponad 10 mln zł.
0 1 0 1.10.2015Cezary Antoń, Adam Szczepocki i Mateusz Felsmann zakładają agencję TwinNa rynku debiutuje Twin – agencja komunikacji digital. Założyli ją Cezary Antoń, Adam Szczepocki (właściciele Fat Baby) i Mateusz Felsmann (były dyrektor kreatywny Artegence).
0 1 0 1.10.2015TNS: Aktywność fizyczna Polaków i… jej brak (infografika)Niemal jedna trzecia Polaków deklaruje, że regularnie uprawia sport. Wśród osób aktywnych fizycznie największą popularnością cieszą się: jazda na rowerze, bieganie i pływanie. Z okazji nadchodzącego Narodowego Dnia Sportu TNS przygotował raport „Aktywność sportowa Polaków”.
0 3 1 1.10.2015Herbalife i Cristiano Ronaldo tworzą napój dla sportowcówFirma Herbalife oraz Cristiano Ronaldo ogłosili wprowadzenie na rynek nowego napoju sportowego: CR7 Drive. To zwieńczenie roli firmy jako oficjalnego sponsora piłkarza (w zakresie zaopatrywania w odżywki) i odzwierciedlenie efektów długotrwałej współpracy.
0 1 0 1.10.2015Rafał Brzoska zwiększa udziały w SalesManago do 40%W 2014 r. Rafał Brzoska objął 20% udziałów w SalesManago przy wycenie 25 mln zł. Obecnie zwiększył zaangażowanie w spółce Benhauer (producencie rozwiązania) do 40%.
0 1 0 1.10.2015Laureaci Konkursu Biuletynów Firmowych 20151 października ogłoszono wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2015. Była to 15. edycja wydarzenia.
1 1 0 1.10.2015Piątnica promuje Mleko Wiejskie (wideo)Z początkiem października wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa Mleka Wiejskiego OSM Piątnica. Emisja spotów będzie trwać do 8 listopada. Reklamy zawierają hasło: „To z Piątnicy, to naturalne”.
0 3 0 1.10.2015Neckermann po 20 latach zmienia logo1 października zmienia się logo biura podróży Neckermann. Miejsce żółtej litery „N”, która identyfikowała touroperatora w Polsce od 20 lat, zajmie teraz słoneczne serce. To symbol Thomas Cook Group, do której należy marka.
0 5 0 1.10.2015IAB Polska prezentuje raport „Programmatic”89% reklamodawców korzysta z modelu programmatic w reklamie internetowej. 48% uważa, że jest on skuteczniejszy od tradycyjnej kampanii online – wynika z raportu „Programmatic”, przygotowanego przez IAB Polska.
1 1 0 1.10.2015Kawa zbożowa Anatol promowana jako „klasyka poranka” (wideo)Z końcem września wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej z portfolio Delecty. Potrwa do końca listopada, a jej hasło to: „Anatol – klasyka poranka”.