0 1 0 0 0 6.04.2015Wkrótce trzecia edycja M@il My Day – konferencji e-mail marketingowej19 i 20 maja w Warszawie po raz trzeci odbędzie się konferencja M@il My Day. Spotkanie – podobnie jak w latach poprzednich – poświęcone będzie e-mail marketingowi oraz tematom pokrewnym. Prelegenci odpowiedzą na pytanie, jak z tych powiązań uzyskać efekt synergii i potęgować efekt działań marketingowych.
3 1 0 0 0 6.04.2015Cyber Marian parodiuje „Szybkich i wściekłych” w reklamie OrangeCyber Marian w ramach promocji oferty „Środy z Orange” przygotował parodię trailera siódmej, najnowszej części „Szybkich i wściekłych”. Spot od 2 kwietnia obejrzano już 1,6 mln razy.
0 1 0 0 0 3.04.2015W Wielkanoc o jedną trzecią mniejszy ruch w SieciW jaki sposób użytkownicy korzystają z Internetu podczas Wielkanocy? Gemius uwzględnił dane z Wielkiej Niedzieli i Poniedziałku Wielkanocnego zeszłego roku (20–21 kwietnia 2014 r.) i porównał je z danymi z 13 i 14 kwietnia 2014 r. (niedziela i poniedziałek). Przeanalizowany został ruch z komputerów, smartfonów i tabletów.
0 1 0 0 0 3.04.2015Obroty branży badań rynku i opinii w 2014 r. – lista rankingowa OFBORPomimo optymistycznych prognoz na początku 2014 r. minionych dwunastu miesięcy nie można uznać za udane dla całej branży badań rynku i opinii. Audytowany rynek usług badawczychzanotował spadek o 4,4%, a jego obroty wyniosły blisko 562 mln zł.
2 1 0 0 0 3.04.2015Browarnicy Żywca w kampanii reklamowej (wideo)W spotach najnowszej odsłony Żywieckiej Kroniki Filmowej wystąpili browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Reklamy można oglądać od 3 kwietnia w najważniejszych stacjach telewizyjnych.
2 7 0 0 0 3.04.2015Coca-Cola rozpoczęła polską odsłonę kampanii celebrującej setne urodziny butelki (wideo)„Pocałuj radość” to hasło nowej kampanii Coca-Coli. Marka świętuje setną rocznicę powstania charakterystycznej butelki napoju. W komunikacji będzie wykorzystywać wizerunki gwiazd popkultury – od Marilyn Monroe i Elvisa Presleya po współczesne ikony muzyki i sportu, jak Rita Ora, Avicii, Robert Lewandowski czy Margaret.
0 3 0 0 0 3.04.2015Hoop Cola dopinguje Wesołego Kierowcę na citylightachWesoły Kierowca z warszawskiego MZK otrzymał nieoczekiwane wsparcie od Hoop Coli. Hasła nawiązujące do niego i kampanii „Można inaczej” pojawiły się na citylightach w Warszawie.
2 1 0 0 0 3.04.2015Wiosenna kampania radlera Warki (wideo)1 kwietnia rozpoczęła się kampania telewizyjna cytrynowego radlera marki Warka. Główny przekaz stanowi informacja o tym, że jest to najczęściej wybierane piwo typu radler w Polsce.
0 1 0 0 0 3.04.2015„Życie #poswojemu” – konkurs fotograficzny ING Banku ŚląskiegoWystartowała akcja ING Banku Śląskiego, w której bank zachęca internautów do pokazania własnego pomysłu na życie poprzez wrzucanie zdjęć z hashtagiem #poswojemu.
3 1 0 0 0 3.04.2015Świąteczna odsłona kampanii Intermarché (wideo)Na początku okresu przedświątecznego sieć Intermarché zaprezentowała kolejną odsłonę kampanii „To mnie inspiruje!”. Promuje ona kulinarny projekt Atelier Intermarché, tworzony we współpracy z francuskim szefem kuchni Michelem Rothem.