„Fanpage Trends” – marzec 2015 r. (infografika)
  • 0
  • 4
9.04.2015

„Fanpage Trends” – marzec 2015 r. (infografika)

Nadchodząca wiosna zdominowała tematykę postów na Facebooku. Wątki dotyczące tej pory roku pojawiły się w ponad 8 tys. wpisów. Nie dało się nie zauważyć lekkiego rozleniwienia administratorów stron – w marcu polskie profile opublikowały 24,8 tys. postów, czyli o 7% mniej niż w lutym – wynika z raportu „Fanpage Trends” Sotrendera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 kwietnia 2015