1 1 0 13.11.2015„Kto wie, jak oszczędzać – ten ma!” – kampania ING BŚ z Agatą Kuleszą (wideo)15 listopada ING Bank Śląski startuje z nową odsłoną kampanii konta oszczędnościowego. W spotach ponownie występuje Agata Kulesza w roli kierowcy taksówki.
3 1 0 13.11.2015Żywiec otwiera „sezon na Saison” (wideo)Tej jesieni do rodziny piw żywieckich dołączył kolejny gatunek – Saison. Marka rozpoczęła kampanię „Otwieramy sezon na Saison”, promującą tę nowość.
4 1 0 13.11.2015Orange rozpoczyna internetowy etap kampanii wprowadzającej nową platformę komunikacji (wideo)13 listopada wystartowała internetowa odsłona cyklu reklam Orange Polska z nowym wątkiem przewodnim. Są nim historie sąsiadów z jednego budynku: czteroosobowej rodziny, pary trzydziestolatków, trzech studentów i psa. Motyw przewodni spotów online stanowi gra w kalambury.
3 1 0 13.11.2015Jacek Rozenek czyta listy klientów banków w kampanii KNF (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w Sieci”, realizowana na zlecenie Komisji Nadzoru Finansowego. W spotach wystąpił Jacek Rozenek. Aktor czyta list oszukanych klientów banków.
2 1 0 13.11.2015Madej Wróbel obsługiwany w social media przez Schulz Digital (wideo)Schulz Digital przejął od agencji Havas obsługę firmy Madej Wróbel w mediach społecznościowych. Pierwszym wspólnym projektem jest akcja „1000 improwizacji z kiełbasy”.
0 1 0 12.11.2015Ustroń ogłasza konkurs na logoDo 29 lutego 2016 r. można zgłaszać projekty logo Ustronia. Konkurs jest otwarty dla wszystkich. Dla zwycięzcy przewidziano nagrodę w wysokości 10 tys. zł.
0 2 0 12.11.2015Eurosport z nową identyfikacją wizualną i logotypem13 listopada Eurosport zaprezentuje nową identyfikację wizualną oraz hasło: „Fuel Your Passion”. Odmieniony wizerunek stacji jest częścią inwestycji właściciela – Discovery Communications – w jej rozwój.
0 2 0 12.11.2015Projektanci Bohoboco zaprojektowali pościel dla BiedronkiOd 30 listopada w wybranych sklepach sieci Biedronka można będzie kupić komplety pościeli stworzone przez duet projektantów Bohoboco. Produkty dostępne będą w ramach oferty świątecznej.
0 2 0 12.11.2015Według Polaków patriota zna historię, ale nie musi płacić podatków – badanie ARC Rynek i OpiniaPatriota według Polaków to osoba, która chodzi na wybory, ma wiedzę na temat historii i kultury polskiej, wywiesza flagę w święta narodowe. Jednocześnie, zdaniem respondentów, z patriotyzmem niewiele wspólnego mają takie zachowania, jak segregacja śmieci, oszczędzanie zasobów naturalnych czy przestrzeganie przepisów – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 12.11.2015K2 Media poprowadzi działania w social media dla Żołądkowej GorzkiejMarka Żołądkowa Gorzka z portfolio Stock Polska nawiązała współpracę z K2 Media. Powierzyła agencji obsługę w mediach społecznościowych.