1 1 0 0 0 7.04.2015Media Markt zachęca: „Odkryj w sobie dziecko!” (wideo)5 kwietnia ruszyła kampania wizerunkowa sieci Media Markt, pod hasłem: „Odkryj w sobie dziecko!”. Ma podkreślać przyjemność płynącą z obcowania z najnowszymi technologiami.
1 1 0 0 0 7.04.2015„Uderzająco owocowe” napoje w kampanii Tymbarku (wideo)6 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa Tymbarku. Promowane są w niej napoje Owoce Świata.
0 1 0 0 0 7.04.2015Polskie centra handlowe z nominacjami do Solal Marketing Awards 2015Do konkursu Solal Marketing Awards 2015 wpłynęły 232 zgłoszenia nadesłane z 25 krajów. Pięć polskich centrów handlowych zostało nominowanych do nagród. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 2 czerwca w Kopenhadze podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.
2 1 0 0 0 7.04.2015„Liczy się to, co ważne dla Ciebie” – zapewnia Orange w nowej kampanii (wideo)Orange rozpoczyna kampanię „Liczy się to, co ważne dla Ciebie”. Inauguruje ona nową strategię komunikacyjną marki. Jej celem jest zwrócenie uwagi na fakt, że oferowane przez operatora rozwiązania są odpowiedzią na realne potrzeby konsumentów.
0 1 0 0 0 6.04.2015Wkrótce trzecia edycja M@il My Day – konferencji e-mail marketingowej19 i 20 maja w Warszawie po raz trzeci odbędzie się konferencja M@il My Day. Spotkanie – podobnie jak w latach poprzednich – poświęcone będzie e-mail marketingowi oraz tematom pokrewnym. Prelegenci odpowiedzą na pytanie, jak z tych powiązań uzyskać efekt synergii i potęgować efekt działań marketingowych.
3 1 0 0 0 6.04.2015Cyber Marian parodiuje „Szybkich i wściekłych” w reklamie OrangeCyber Marian w ramach promocji oferty „Środy z Orange” przygotował parodię trailera siódmej, najnowszej części „Szybkich i wściekłych”. Spot od 2 kwietnia obejrzano już 1,6 mln razy.
0 1 0 0 0 3.04.2015W Wielkanoc o jedną trzecią mniejszy ruch w SieciW jaki sposób użytkownicy korzystają z Internetu podczas Wielkanocy? Gemius uwzględnił dane z Wielkiej Niedzieli i Poniedziałku Wielkanocnego zeszłego roku (20–21 kwietnia 2014 r.) i porównał je z danymi z 13 i 14 kwietnia 2014 r. (niedziela i poniedziałek). Przeanalizowany został ruch z komputerów, smartfonów i tabletów.
0 1 0 0 0 3.04.2015Obroty branży badań rynku i opinii w 2014 r. – lista rankingowa OFBORPomimo optymistycznych prognoz na początku 2014 r. minionych dwunastu miesięcy nie można uznać za udane dla całej branży badań rynku i opinii. Audytowany rynek usług badawczychzanotował spadek o 4,4%, a jego obroty wyniosły blisko 562 mln zł.
2 1 0 0 0 3.04.2015Browarnicy Żywca w kampanii reklamowej (wideo)W spotach najnowszej odsłony Żywieckiej Kroniki Filmowej wystąpili browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Reklamy można oglądać od 3 kwietnia w najważniejszych stacjach telewizyjnych.
2 7 0 0 0 3.04.2015Coca-Cola rozpoczęła polską odsłonę kampanii celebrującej setne urodziny butelki (wideo)„Pocałuj radość” to hasło nowej kampanii Coca-Coli. Marka świętuje setną rocznicę powstania charakterystycznej butelki napoju. W komunikacji będzie wykorzystywać wizerunki gwiazd popkultury – od Marilyn Monroe i Elvisa Presleya po współczesne ikony muzyki i sportu, jak Rita Ora, Avicii, Robert Lewandowski czy Margaret.