0 1 0 0 0 28.04.2015Grayling otwiera biuro w KeniiAgencja PR Grayling rozpoczyna współpracę z kenijskim Ministerstwem ds. Afryki Wschodniej, Handlu i Turystyki. Ogłasza też otwarcie nowego biura w Nairobi. Jest to pierwszy krok na drodze ekspansji firmy na kontynencie afrykańskim.
0 1 0 0 0 28.04.2015Burson-Marsteller: Twitter naturalnym kanałem szybkich interakcji między rządami (infografika)Rządy coraz lepiej wykorzystują Twittera – pokazuje doroczne badanie „Twiplomacy” agencji Burson-Marsteller. Przez ostatnie 4 lata serwis stał się naturalnym kanałem, dzięki któremu światowi przywódcy docierają do szerokiego grona odbiorców z głównymi przekazami i hasłami.
0 1 0 0 0 28.04.2015Gedeon Richter wybrał agencję do obsługi nowej marki z portfolioPrzetarg na obsługę nowej marki koncernu farmaceutycznego Gedeon Richter – ogólnodostępnego leku na alergię Zilola – wygrała agencja Faster & Better. Działania obejmą komunikację ATL, BTL oraz online.
0 1 0 0 0 28.04.2015Crunchips rozszerza współpracę z SMGFirma Lorenz Snack-World rozszerza współpracę ze Starcom MediaVest Group. W wyniku przetargu obsługa w mediach społecznościowych należącej do niej marki Crunchips powierzona została agencji Next (SMG).
1 1 0 0 0 28.04.2015Publicis w kampanii rekrutacyjnej wysyła konie trojańskie (wideo)Agencja Publicis rozpoczęła kampanię rekrutacyjną. W jej ramach dostarczyła do konkurencyjnych firm wypełnione cukierkami konie trojańskie. Słodkości zawinięte były w papierki z napisami informującymi o prowadzonym naborze.
0 1 0 0 0 28.04.2015„Trendbook E-commerce” Grupy UnityJak zwiększyć współczynnik konwersji i ROI, ukształtować markę sklepu, poznać klientów i ich preferencje oraz budować lojalność? O tym m.in. przeczytać można w „Trendbooku E-commerce” przygotowanym przez Grupę Unity.
1 1 0 0 0 28.04.2015MetLife z kampanią produktową (wideo)Rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej marki MetLife, w którym prezentowany jest produkt ochronno-inwestycyjny Invest. Hasło kampanii pozostaje niezmienne i brzmi: „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”.
1 1 0 0 0 28.04.2015Wieżowiec, zakochani i samoprzylepne kartki w viralu marki Post-it (wideo)14 marca w krajach azjatyckich, m.in. w Korei Południowej obchodzony jest Biały Dzień, w którym mężczyźni obdarowują ukochane drobnymi upominkami. Z tej okazji firma Post-it pomogła przygotować niecodzienne oświadczyny. Wybranka odczytała pytanie z tysięcy karteczek, którymi wyklejono okno pobliskiego wieżowca.
4 1 0 0 0 28.04.2015Ludzie filmu, muzyki i sportu zagłosują na Bronisława Komorowskiego – kolejny spot wyborczy (wideo)Ubiegający się o reelekcję prezydent Bronisław Komorowski zaprezentował kolejne spoty wyborcze. W czterech filmach oprócz zwykłych obywateli poparcia udzielają mu znane osoby, m.in. Janusz Gajos, Andrzej Grabowski czy Andrzej Wajda.
0 1 0 0 0 28.04.2015Jak internauci typują zwycięzcę wyborów prezydenckich? – badanie SentiOne10 maja odbędą się wybory prezydenckie. Firma SentiOne sprawdziła, o którym kandydacie internauci wypowiadają się najczęściej. Który wzbudza największe emocje od początku roku? Gdzie użytkownicy Sieci wypowiadają się o wyborach? O kim mówią najlepiej, a o kim najczęściej?