„Słowa też gwałcą” – Feminoteka z kampanią przeciw molestowaniu w przestrzeni publicznej (wideo)
  • 1
  • 1
4.05.2015

„Słowa też gwałcą” – Feminoteka z kampanią przeciw molestowaniu w przestrzeni publicznej (wideo)

Fundacja Feminoteka rozpoczęła kampanię, w której przekonuje, że także słowa składają się na to, co nazywane jest „kulturą gwałtu”. Na potrzeby działań nakręcono spot, w którym kobiety przytaczają nieprzyjemne i wulgarne wypowiedzi pod swoim adresem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

4 maja 2015

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.05.2015

„Kim jesteś? Jesteś pogromcą” – marka Under Twenty z reklamą w kinach (wideo)

Na początku maja w kinach sieci Cinema City rozpoczęła się kampania marki kosmetycznej Under Twenty. 30-sekundowy spot nawiązuje do popularnego w Internecie filmu motywacyjnego nagranego przez dystrybutora jednej z firm MLM, Piotra Blandforda. Reklama wyświetlana jest w blokach specjalnych, m.in. przed filmami „Avengers”, „Rozumiemy się bez słów”, „Kraina jutra” i „Mad Max”.