1 1 0 0 1 8.12.2014Cukier Królewski przed świętami przypomina, że „życie jest słodkie” (wideo)W listopadzie rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Cukru Królewskiego (Südzucker Polska). Promuje linię cukrów pudrów.
0 1 0 0 0 8.12.2014Czy Polacy sprawdzają prognozę pogody w Internecie? – analiza Gemiusa (infografika)Jedna trzecia polskich internautów odwiedza serwisy pogodowe. To ponad półtorakrotnie więcej niż 5 lat temu. Użytkownicy Internetu wyjątkowo chętnie zaglądają na tego rodzaju strony WWW od maja do sierpnia, ale to w lipcu cieszą się one największym zainteresowaniem.
0 1 0 0 0 8.12.2014Polacy na świątecznych zakupach – badanie TNS PolskaTłumy w sklepach oraz ogrom przygotowań przed Bożym Narodzeniem nie spędzają Polakom snu z powiek. Okazuje się, że wielu z nas ma inny problem: jak wybrać prezent, który sprawi obdarowanej osobie przyjemność. Jak radzimy sobie ze świątecznymi podarunkami i co myślimy o bożonarodzeniowych zakupach, sprawdził TNS Polska w badaniu przygotowanym dla Merlin.pl.
0 3 0 0 0 8.12.2014MasterCard z kampanią reklamową usługi „Płać kartą i wypłacaj”MasterCard rozpoczął drugą odsłonę kampanii promującej usługę „Płać kartą i wypłacaj”. Marka kładzie nacisk na informowanie klientów, w których placówkach handlowo-usługowych można z niej korzystać.
1 1 0 0 0 8.12.2014Rodzicielski chór w reklamie marki OldSpice (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Old Spice „Smellcome to Manhood” ze spotem „Dad Song”. Obraz wyemitowany w kilku krajach świata (w tym w Polsce) w typowy dla marki, humorystyczny sposób ukazuje reakcje matek i ojców na moment wejścia ich synów w męski świat.
0 1 0 0 1 8.12.2014LoveBrands Relations Powered by Grandes Kochonos – nowa agencja strategicznej komunikacji marketingowejGrandes Kochonos stworzyło nowy podmiot w swojej grupie. LoveBrands Relations to agencja strategicznej komunikacji marketingowej. Jej zadaniem jest wspieranie budowy relacji marek z otoczeniem poprzez działania content marketingowe w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
0 3 0 0 0 8.12.2014„Fanpage Trends” – listopad 2014 r.W listopadzie na Facebooku hashtag #wybory przegrał z #konkursami, #muzyką, #disco oraz Arturem Szpilką, który wspólnie z TVN pozbawił Ewę Chodakowską pozycji liderki zestawienia najbardziej angażujących stron polskojęzycznych. Co działo się na Facebooku w minionym miesiącu, prezentuje Sotrender w raporcie „Fanpage Trends”.
0 1 0 0 0 8.12.2014Bahlsen Polska wybiera Starcom zamiast MediaComuW przetargu na obsługę mediową firmy Bahlsen Polska, do której należą marki Hit, Krakuski i Leibniz, zwyciężył Starcom. Zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów.
0 1 0 0 0 8.12.2014Nowa struktura i awanse w działach sprzedaży i marketingu NetsprintaNetsprint, firma specjalizująca się w marketingu opartym na technologii, zmienił strukturę organizacyjną. Wydzielono trzy piony: sprzedaży, rozwoju biznesu i produkcji. Ze zmianą wiążą się nominacje i awanse w poszczególnych pionach.
0 4 0 0 2 8.12.2014KGHM prezentuje nowe logo. PiS protestujeNa początku grudnia spółka KGHM Polska Miedź SA ujawniła nowe logo. Ze znaku mają zniknąć słowa „Polska Miedź”. Głos w tej sprawie zabrało Prawo i Sprawiedliwość. Partia zwróciła się do rządu z wezwaniem do szybkiej reakcji.