1 1 0 0 0 14.05.2015Nestlé i Google będą umilać codzienne przerwy (wideo)Nestlé i Google rozpoczęły globalną kampanię „YouTube my break”. W jej ramach użytkownicy telefonów komórkowych z systemem Android będą mogli szybko wyszukać najpopularniejsze filmy w serwisie i podzielić się nimi z przyjaciółmi.
1 1 0 0 0 14.05.2015LOT przekonuje: „Warto usiąść z przodu samolotu” (wideo)LOT podczas przeprowadzonej w kinie akcji zaprezentował zalety podróży w klasach o podwyższonym standardzie. Widzowie przed seansem przenieśli się na pokład Boeinga 787 Dreamlinera. Sala kinowa zamieniła się dzięki mappingowi w samolot, a osoby w pierwszych rzędach mogły zapoznać się z pozycjami z menu przewoźnika.
0 1 0 0 0 14.05.2015Martin Lindstrom prelegentem Forum IAB 201510 czerwca w Warszawie rozpocznie się 9. edycja Forum IAB, zatytułowana „Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta”. Wśród prelegentów będzie m.in. Martin Lindstrom – światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu.
1 1 0 0 0 13.05.2015Znamy zwycięzców Innovation Award 2015 (wideo)Grand Prix w tegorocznym konkursie Innovation Award otrzymały kampanie: „Zwrotka Żywca” zrealizowana przez agencję Gong dla Grupy Żywiec i „Photos for Life” agencji Isobar Polska dla Fundacji Rak’n’Roll. Najwięcej nagród i wyróżnień zdobyły: Isobar Polska, Gong i DDB & Tribal oraz Lubię to – linked by Isobar.
0 1 0 0 0 13.05.2015Zażywanie suplementów diety popularnym sposobem na poprawę zdrowia i urody – raport IRCenterPonad 2/3 polskich internautów stosuje suplementy diety. 85% z nich chce w ten sposób poprawić zdrowie lub urodę – wynika z badania IRCenter. Po tego typu środki częściej sięgają kobiety – 77% z nich deklaruje korzystanie z takich preparatów. Wśród mężczyzn odsetek ten wynosi 60%.
0 1 0 0 0 13.05.2015Media społecznościowe a wiek internautów – Gemius (infografika)W Rosji, Polsce, Rumunii oraz na Białorusi i Ukrainie największy odsetek użytkowników Facebooka stanowią internauci między 25. a 34. rokiem życia. Niemal co druga osoba w tych państwach zaglądająca na Instagram ma od 18 do 24 lat. W Rosji, na Ukrainie i Białorusi jest to 47%, a w Polsce i Rumunii 43% – wynika z analizy Gemiusa.
3 1 0 0 0 13.05.2015Kabaret Ani Mru Mru w kolejnej odsłonie kampanii Helleny (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii oranżady Hellena. W działaniach pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie!” ponownie wzięli udział członkowie kabaretu Ani Mru Mru.
0 1 0 0 0 13.05.2015SMG Starlink: Rynek polskiej reklamy w I kw. wzrósł o 2,5% (infografika)W okresie od stycznia do marca 2015 r. wartość polskiego rynku reklamy wzrosła o 2,5%, czyli o 40,4 mln zł netto w stosunku do analogicznego okresu 2014 r. – wynika z raportu SMG Starlink. Czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na jego kondycję, był wzrost wydatków reklamowych sektora handlu oraz produktów farmaceutycznych i leków. Wpływ na nią miał również utrzymujący się stabilny poziom wydatków sektora FMCG (+0,1%).
0 3 0 0 0 13.05.2015Jogobella w kampanii jogurtu nawiązuje do włoskiego styluJogobella wprowadza na rynek nowy produkt – jogurt panna cotta w czterech różnych odmianach. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
3 3 0 0 0 13.05.2015Urszula, Czesław Mozil i Andrzej Krzywy przestają śpiewać. Kampania „Bądź na pTak!” (wideo)Andrzej Krzywy przerywa koncert i schodzi ze sceny. Śpiewania odmawiają także Czesław Mozil oraz Urszula. Z kolei Hanna Banaszak wyrzuca mikrofon, a Marek Piekarczyk drze nuty. To wszystko za sprawą akcji Stowarzyszenia Ptaki Polskie. „Nie będzie ptaków, nie będzie śpiewania” – to hasło tych działań.