1 1 0 0 0 1.09.2014„Bo najlepszą obroną jest atak” – kampania reklamowa Scorbolamidu (wideo)W drugiej połowie sierpnia wystartowała telewizyjna kampania Scorbolamidu. Towarzyszy jej hasło „Bo najlepszą obroną jest atak”.
1 1 0 0 0 1.09.2014Gwiazdy Polsatu promują jesienną ramówkę (wideo)Podczas konferencji prasowej 28 sierpnia Polsat zaprezentował jesienną ramówkę. Ujawniono wtedy też spot promujący propozycje programowe. Wystąpiły w nim gwiazdy seriali i programów stacji.
0 1 0 0 0 1.09.2014Robert Lewandowski najlepiej rozpoznawanym polskim piłkarzem – badanie Pentagon ResearchJak wynika z badania „Futbol Barometr” przeprowadzonego przez firmę Pentagon Research, Robert Lewandowski jest najlepiej rozpoznawanym polskim piłkarzem. Zdjęcie napastnika Bayernu Monachium zostało poprawnie zidentyfikowane przez 79,5% badanych, którzy deklarowali zainteresowanie piłką nożną.
2 1 0 0 0 1.09.2014Radosław Kotarski tłumaczy tajniki bankowości w reklamach Banku Millennium (wideo)Radosław Kotarski – twórca internetowego programu popularnonaukowego „Polimaty” – będzie wspólnie z Bankiem Millennium przybliżał widzom zagadnienia z obszaru bankowości. Vloger wystąpi w serii filmów.
1 6 0 0 0 1.09.2014Biznes z Łodzi pozdrawia całą Polskę (wideo)We wrześniu na niemal czterystu nośnikach reklamowych w największych miastach Polski Łódź będzie promowała biznes i inwestycje. W stacjach telewizyjnych emitowany będzie również spot, w którym wystąpili pracownicy łódzkich firm.
0 1 0 0 0 1.09.2014Rumuńska The Practice dołącza do MSLGroupRumuńska agencja PR – The Practice – stanie się częścią należącej do Grupy Publicis sieci MSLGroup. Będzie funkcjonowała pod nazwą MSLGroup The Practice.
1 1 0 0 0 1.09.2014Konsumenci SMS-ami otworzyli „lodówkę pełną radości” Big Milka (wideo)Marka Algida przygotowała interaktywną lodówkę wypełnioną lodami Big Milk. Można ją było otworzyć, wysyłając SMS-y i wiadomości poprzez stronę WWW. To element kampanii „JoyBox”.
1 3 0 0 0 1.09.2014Intermarché zachęca do jedzenia jabłek, wykorzystując symbol Solidarności [aktualizacja]Sieć Intermarché rozpoczęła kampanię zachęcającą do jedzenia jabłek i wspierania polskich sadowników. W reklamach nawiązuje do symbolu Solidarności.
2 3 0 0 0 1.09.2014Allegro promuje modę na sprytne zakupy (wideo)1 września rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu Allegro, promująca kategorię Moda. Ideą przewodnią działań jest smart shopping. W działania pod hasłem „Nadeszła moda na sprytne zakupy” zaangażowały się blogerki Charlize Mystery, Macademian Girl i Fashionelka.
1 9 0 0 2 30.08.2014Wirtualna Polska zmienia logo i od września startuje z największą od lat kampanią [aktualizacja]Grupa Wirtualna Polska wprowadza nowe logo portalu WP.pl i nową identyfikację wizualną, podkreślając zmiany zachodzące w spółce. Rebrandingowi towarzyszy wdrożenie nowej strony głównej portalu oraz kampania wizerunkowa pod hasłem „Dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce”.