0 1 0 0 0 21.08.2015ZFPR: należy weryfikować doświadczenie i kompetencje dostawców usług komunikacji marketingowejPo publikacji marki Żytniej Extra wykorzystującej zdjęcie śmiertelnie rannego demonstranta Związek Firm Public Relations wydał oświadczenie. Doradza w nim m.in., by przy wyborze firmy, która ma zająć się prowadzeniem komunikacji marketingowej, sugerować się doświadczeniem zespołu, w mniejszym zaś stopniu ceną.
4 1 0 0 0 21.08.2015„W T-Mobile wszystko, co chcesz, to masz!” – kolejna odsłona kampanii z Tomaszem Kotem (wideo)21 sierpnia wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej T-Mobile z udziałem Tomasza Kota i Szymona Piotra Warszawskiego. Będzie ona promować nową ofertę operatora, w której klienci mogą otrzymać dodatkowe rabaty do abonamentu, dokupując kolejne usługi.
0 9 0 0 0 21.08.2015Banksy uruchamia Dismaland – posępny park rozrywki21 sierpnia działalność rozpoczął Dismaland (dismal, ang. posępny) – park rozrywki parodiujący Disneyland. Otworzył go streetartowiec Banksy. Wśród atrakcji znaleźć można m.in. rzeźbę przedstawiającą tańczące ciężarówki, ruiny zamku Kopciuszka czy wóz do tłumienia zamieszek wyposażony w zjeżdżalnię dla dzieci.
1 1 0 0 0 21.08.2015Mike Tyson prezentuje filmową promocję marki Black (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa napojów energetyzujących Black z udziałem Mike’a Tysona. Producent – firma FoodCare – przygotowała promocyjne opakowania produktu, na których znajdują się kody umożliwiające bezpłatne obejrzenie dowolnego filmu w serwisie VoD marki (50 tytułów).
0 2 0 0 0 20.08.2015IMM: analiza kryzysu SM marki ŻytniaOd 18 do 20 sierpnia na portalach internetowych i w social media pojawiło się ponad 900 informacji na temat kryzysu marki Żytnia Extra (Polmos Bielsko-Biała). Najwięcej, bo ponad 480 postów, opublikowano na Facebooku. Aż 40% z nich miało wydźwięk negatywny – pokazuje analiza Instytutu Monitorowania Mediów.
0 3 0 0 0 20.08.2015Lato w mieście, czyli wakacje 2015 w Warszawie – SW ResearchW 2015 r. mniej warszawiaków deklaruje chęć wyjazdu nad Morze Bałtyckie (26,6 proc.; dla porównania: w zeszłym roku 71,3 proc.), na Mazury (16,4 proc., w 2014: 44,1 proc.) lub w góry (12,5 proc, w 2014: 43,2 proc.). Jak wolny czas spędzają ci, którzy pozostają w mieście, sprawdził SW Research.
1 1 0 0 0 20.08.2015„Bo najważniejsze są emocje” – Tyskie przypomina o sponsoringu sportu (wideo)Rozpoczęła się kampania Tyskiego, która przypomina o działaniach marki związanych ze sponsoringiem sportu. Marka organizuje też akcję, w której kibice będą mogli pomóc ulubionym drużynom w uzyskaniu funduszy na rozwój.
0 1 0 0 0 20.08.2015Polacy na zakupach w systemie sprzedaży bezpośredniej – badanie Homo Homini49% ankietowanych przyznaje, że wielokrotnie korzystało z systemu sprzedaży bezpośredniej. Większość kupujących to kobiety – 7 na 10 pań, które zetknęły się z systemem sprzedaży bezpośredniej, przynajmniej raz coś kupiło. W grupie mężczyzn odsetek ten jest niższy – wynika z badania przeprowadzonego przez Homo Homini na zlecenie PSSB.
1 1 0 0 0 20.08.2015Leo Messi w reklamie Adidasa jako rywal (wideo)„Twórzcie własny styl, nie tylko naśladujcie” – zachęca młodych sportowców Leo Messi. Czterokrotny zdobywca Złotej Piłki ponownie wystąpił w reklamie Adidasa.
1 1 0 0 0 20.08.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYRuszył „Projekt Klub” – konkurs na Szefa Klubu (wideo)Ruszyła akcja jednej z marek whisky z portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Firma organizuje konkurs pod szyldem „Projekt Klub”, w którym każdy ma szansę zostać przez tydzień szefem jednego z najlepszych klubów w Polsce i zorganizować w nim imprezę swoich marzeń. Dodatkowo może otrzymać managerskie honorarium w wysokości 5 tysięcy złotych za tydzień pracy.(informacja promocyjna)