0 3 0 0 0 3.08.2015SMG: 3,3-procentowy wzrost rynku reklamy telewizyjnej w I półroczu 2015 r.W I półroczu 2015 r. wydatki reklamowe netto w telewizji wzrosły o 3,3 proc. – wynika z danych agencji Starcom Mediavest Group. W pierwszym kwartale reklama telewizyjna odnotowała 3,7 proc., zaś w drugim 3 proc. wzrostu przy uwzględnieniu wszystkich form reklamy. SMG wycenia rynek telewizyjny w wartościach netto w I półroczu na ponad 1 mld 983 mln zł.
0 1 0 0 0 3.08.2015„Tak trudno iść do szkoły bez mamy” – rusza akcja Stowarzyszenia SOS Wioski DziecięceW sierpniu Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce rozpoczyna akcję „Tak trudno iść do szkoły bez mamy”. Jej celem zbiórka pieniędzy na wyrównywanie szans edukacyjnych opuszczonych i osieroconych dzieci.
0 1 0 0 0 3.08.2015Mobile napędza konsumpcję wideo onlineŚredni czas, jaki internauci spędzą dziennie na oglądaniu wideo online, wzrośnie w 2015 r. o 23,3%, a w 2016 r. o kolejne 19,8% − wynika z raportu „Online Video Forecasts” przygotowanego przez ZenithOptimedia i Newcast. Ten wzrost jest napędzany szybko rosnącą liczbą użytkowników smartfonów i tabletów oraz związaną z tym zmianą w sposobie konsumpcji mediów.
0 3 0 0 0 3.08.2015Hejt w Sieci – wyniki badania SW Research (infografika)53,4 proc. internautów zetknęło się z tzw. hejtem w Internecie – wynika z badania SW Research. Niewiele ponad połowa badanych uważa, że fala nienawiści ma skrzywdzić lub ośmieszyć inne osoby (51,1 proc.).
0 1 0 0 0 31.07.2015Gazeta.pl uruchomi polską edycję serwisu Business InsiderPolski serwis Business Insider będzie częścią grupy Gazeta.pl i ruszy pod koniec 2015 r. Łączyć będzie lokalnie tworzone treści z materiałami z edycji amerykańskiej.
0 4 0 0 0 31.07.2015Kac – wróg nr 1 czy oswojony towarzysz? Raport „Pokolenie Y na kacu” TNS PolskaChoć połowa ankietowanych deklaruje, że unika kaca jak ognia, statystyczny Europejczyk traci przez niego średnio 24 dni w roku. Syndrom dnia następnego dotyka szczególnie ludzi młodych, którzy prowadzą aktywne życie towarzyskie. TNS Polska w badaniu „Pokolenie Y na kacu” zapytał osoby w wieku 18–35 lat o to, jakie są ich doświadczenia z tym związane.
0 1 0 0 0 31.07.2015Czy długość materiałów wideo w YouTube ma znaczenie? Analiza IQS (infografika)YouTube przepełniony jest różnymi treściami, lepszymi, gorszymi, krótkimi, długimi. IQS sprawdził, jakie podejście do długości materiału wideo mają użytkownicy tego serwisu. Ponad połowa badanych wyłącza za długie materiały. Dla 1/3 widzów długość wideo nie ma znaczenia.
4 3 0 0 0 31.07.2015Orange promuje pakiet internetowy w grze „Minecraft” (wideo)Firma Orange rozpoczęła kampanię reklamową w grze „Minecraft”. W jej ramach promuje ofertę „6GB za 6 zł na 60 dni”. Do akcji zaangażowano vlogerów zajmujących się grami, m.in. Izaka, Verteza, Enzziego i Drollercastera.
0 1 0 0 0 31.07.2015Platforma NC+ wybrała agencję reklamowąPlatforma NC+ zakończyła przetarg na wybór agencji reklamowej. Do fazy finałowej przetargu zaproszono trzy agencje, które przedstawiły najciekawsze oferty.
0 2 0 0 0 31.07.2015Kanada państwem o najlepszej reputacji, Polska na 23. miejscu – „Country RepTrak 2015”W badaniu „Country RepTrak 2015” sprawdzającym reputację państw pierwsze miejsce zajęła Kanada. Firma konsultingowa Reputation Institute przygotowała kolejną odsłonę zestawienia. Polska znalazła się na 23. pozycji, tuż za Stanami Zjednoczonymi.