Znamy zwycięzców Innovation Award 2015 (wideo)
  • 1
  • 1
13.05.2015

Znamy zwycięzców Innovation Award 2015 (wideo)

Grand Prix w tegorocznym konkursie Innovation Award otrzymały kampanie: „Zwrotka Żywca” zrealizowana przez agencję Gong dla Grupy Żywiec i „Photos for Life” agencji Isobar Polska dla Fundacji Rak’n’Roll. Najwięcej nagród i wyróżnień zdobyły: Isobar Polska, Gong i DDB & Tribal oraz Lubię to – linked by Isobar.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48324 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 maja 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2015

SMG Starlink: Rynek polskiej reklamy w I kw. wzrósł o 2,5% (infografika)

W okresie od stycznia do marca 2015 r. wartość polskiego rynku reklamy wzrosła o 2,5%, czyli o 40,4 mln zł netto w stosunku do analogicznego okresu 2014 r. – wynika z raportu SMG Starlink. Czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na jego kondycję, był wzrost wydatków reklamowych sektora handlu oraz produktów farmaceutycznych i leków. Wpływ na nią miał również utrzymujący się stabilny poziom wydatków sektora FMCG (+0,1%).