0 1 0 0 0 20.04.2015KER: reklama Hela Mag B6 bezprawnie powołuje się na autorytet naukowców. Spot Herbapectu wprowadza w błądKomisja Etyki Reklamy uznała, że w reklamie syropu Herbapect należy wprowadzić zmiany, aby usunąć naruszenie Kodeksu etyki reklamy. Spot suplementu diety Hela Mag B6 nie może powoływać się na badania naukowców z Uniwersytetu Jagiellońskiego.
1 1 0 0 0 20.04.2015„Miliony piw są w Tatrach” – marka Tatra promuje loterię konsumencką (wideo)20 kwietnia wystartowała kampania reklamowa piwa Tatra. Promuje loterię konsumencką „Miliony piw są w Tatrach”. Akcja potrwa do końca września.
0 1 0 0 0 20.04.2015„PR-em po mapie”, czyli Komu Komunikacja o podróżowaniu i turystyce27 kwietnia w Krakowie odbędzie się 14. bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. Na kilka dni przed pierwszym w tym roku długim weekendem i u progu najgorętszego czasu w turystyce zaproszeni prelegenci opowiedzą, jakie możliwości promocyjne daje podróżowanie i jak rozreklamować atrakcje turystyczne.
1 1 0 0 0 20.04.2015Podsumowanie kampanii, w której Serce i Rozum plotkowali o użytkownikach Facebooka (wideo)Kampania promująca Neostradę wykorzystywała dane z Facebooka i generowała w czasie rzeczywistym spersonalizowane wideo. Film z udziałem Serca i Rozumu wyświetlany był m.in. na portalu Kwejk.pl. Działania prowadzono od 7 do 16 kwietnia.
1 1 0 0 0 20.04.2015„Nie chcę pestek, nie chcę skórek” – Łowicz promuje dżemy bez kawałków owoców (wideo)W drugiej połowie kwietnia rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nowe produkty marki Łowicz. Linia dżemów 100% z owoców extra gładki polecana jest dzieciom, które nie lubią kawałków owoców w przetworach.
1 3 0 0 0 19.04.2015Nowa identyfikacja wizualna marki Orange (wideo)Orange wprowadza nową identyfikację wizualną. Logotyp pozostaje bez zmian. Dodano do niego nowy system komunikacji oparty – według twórców – na potrzebach klientów.
2 1 0 0 2 17.04.2015„Sekret” nie zawsze słodki – kampania przeciwko przemocy seksualnej (wideo)Kampania Fundacji Dzieci Niczyje rozpoczęła się 10 kwietnia niestandardowym wydarzeniem w warszawskiej Kinotece. Widzowie zostali poczęstowani cukierkami, a w trakcie bloku reklamowego wyemitowano spot nawiązujący do innej roli słodkiego poczęstunku.
1 1 0 0 0 17.04.2015„Stworzona dla perfekcjonistów. Idealna dla każdego” – nowy spot Kia Sorento (wideo)Najnowsza kampania marki ma budować skojarzenia nowego modelu marki z luksusem, profesjonalizmem i dążeniem do doskonałości.
1 1 0 0 0 17.04.2015Buty marki Adidas zawisły w przystankowych gablotach (wideo)16 kwietnia rozpoczęła się niestandardowa kampania OOH marki Adidas. Buty z linii ZX Flux zawisły w gablotach przystankowych w Warszawie.
1 1 0 0 0 17.04.2015Mrozu w reklamie BZ WBK (wideo)17 kwietnia Bank Zachodni WBK rozpoczął nową, dwuetapową kampanię reklamową. Pierwszy etap, pod hasłem „Każdy wiek ma swoje prawa”, dotyczyć będzie usług bankowości elektronicznej. W reklamie wystąpił piosenkarz Mrozu.