2 3 0 0 0 26.05.2015„Leć za Leszkiem” – Lech Premium nagradza biletami lotniczymi (wideo)Leszek Chmielewski znów wyruszył w świat. Niedawno udał się z wizytą do Brazylii, gdzie dzięki niemu moda na fryzurę „na kapsel” opanowała kraj. Brand hero marki Lech Premium nie zwalnia tempa – podróżuje i inspiruje do kolejnych działań, tym razem w konkursie „Leć za Leszkiem”.
0 1 0 0 0 26.05.2015Gemius: Co czwarty internauta na stronach WWW dla rodzicówStrony przeznaczone dla rodziców odwiedza więcej niż jedna czwarta internautów. Wśród użytkowników przeważają kobiety. Gemius przeanalizował dane z lutego 2015 r.
1 1 0 0 0 26.05.2015Lenovo na Dzień Matki (wideo)Producent sprzętu komputerowego Lenovo z okazji Dnia Matki przygotował film, w którym zachęca do składania życzeń i podziękowań mamom.
1 1 0 0 0 26.05.2015Bakoma z kampanią promującą jogurt naturalny gęsty (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa jogurtu naturalnego marki Bakoma. Działania komunikacyjne podkreślają jego wszechstronne zastosowanie do celów kulinarnych.
0 2 0 0 0 26.05.2015Premium Brand – wyniki 10. edycji badania reputacji21 maja ogłoszono wyniki badania Premium Brand 2015. Tytuły marek oraz firm wysokiej reputacji przyznano dziewięciu podmiotom.
3 1 0 0 0 26.05.2015T-Mobile promuje ofertę Jump! dla firm (wideo)27 maja T-Mobile rozpocznie kolejną odsłonę kampanii reklamowej z udziałem Tomasza Kota i Szymona Piotra Warszawskiego. Operator będzie promował ofertę Jump! ProFirma.
3 7 0 0 0 26.05.2015„Człowiek nie pies i czytać musi!”. Pisarze i czworonogi w kampanii promującej Big Book Festival (wideo)Rozpoczęła się kampania międzynarodowego Big Book Festivalu. Jej bohaterami są pisarze oraz ich ukochane psy.
1 1 0 0 0 26.05.2015Jeż Leszek i ostre laski w kolejnym spocie Tigera (wideo)Marka Tiger rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii napoju energetyzującego. Bohaterem najnowszego spotu jest jeż Leszek – student farmacji skarżący się na negatywne skutki całodziennego kucia.
0 1 0 0 0 26.05.2015Znany jest zwycięzca konkursu ofert na badanie Internetu w PolscePBI zdecydowało o wyborze Instytutu GfK jako wykonawcy badania Internetu w latach 2016–2019.
0 1 0 0 0 25.05.2015Ubezpieczenia w social media: agenci sobie, a firmy sobie – badanie IRCenterAgenci ubezpieczeniowi intensywnie starają się sprzedawać produkty poprzez media społecznościowe. Firmy ubezpieczeniowe nie pomagają im aktywnie w tej działalności, stawiając raczej na pozyskanie nowych agentów niż na dołączanie do dyskusji – wynika z badania IRCenter.