0 2 0 0 0 28.10.2014Wrzesień w e-commerce – badanie „E-commerce track”Po wakacjach zwiększył się odsetek zainteresowanych zakupami przez Internet – nieco więcej osób szukało informacji o produktach przez komputery stacjonarne (78%). Odsetek kupujących nie wzrósł jednak. O 3% wyższa jest natomiast liczba kupujących przez urządzenia mobilne – wynika z badania „E-commerce track” IRCenter i SW Research.
0 2 0 0 0 28.10.2014Jak oceniamy internetowe sklepy odzieżowe – ranking Opineo.pl (infografika)Wittchen.com, Eobuwie.pl, Butyjana.pl, Unhuman.pl i Rockmetalshop.pl to pierwsza piątka internetowych sklepów odzieżowych polecanych przez konsumentów – wynika z rankingu opublikowanego przez serwis Opineo.pl. Klienci dobrze oceniają zakupy w e-butikach, choć ich zdaniem wiele kwestii należałoby jeszcze poprawić.
0 2 0 0 1 28.10.2014W Internecie kupujemy bardziej racjonalnie. Wygrywają znane marki – „MEC Shopper Report”15% internautów deklaruje, że woli zakupy w Sieci niż w galeriach handlowych. 9% robi e-zakupy przynajmniej raz w tygodniu. W Internecie kupujemy bardziej racjonalnie i planowo niż w galeriach handlowych. Kredyt zaufania mają marki znane z reklam i polecane przez znajomych – wynika z badania „MEC Shopper Report”.
0 5 0 0 0 28.10.2014Kandydat Kętrzyński – wyborcza kampania majonezuRuszyła kampania reklamowa Majonezu Kętrzyńskiego. Kreacje nawiązują do plakatów wyborczych. Kandydat nr 1 na liście zakupowej promuje się na billboardach, w mediach, na ulotkach, prowadzi też działania w Internecie. Jego hasła to: „Kandydat nr 1 na Twojej liście” oraz „Najlepszy kandydat do sałatek, kanapek, jajeczek”.
0 3 0 0 1 28.10.2014Coffeeheaven znika z Warszawy. Costa Coffee rozpoczyna drugi etap rebrandingu [aktualizacja]Marka Costa Coffee rozpoczęła drugi etap rebrandingu, w ramach którego pozostałe warszawskie kawiarnie Coffeeheaven zmienią nazwę i wystrój. Działania rozpoczęły się z końcem sierpnia br.
1 1 0 0 0 27.10.2014Bohaterowie Tolkiena przypominają pasażerom Air New Zealand o zasadach bezpiecznej podróży (wideo)Postacie znane z książek J. R. R. Tolkiena pojawiły się w spocie linii lotniczych Air New Zealand. Hobbici, orkowie i czarodziej tłumaczą pasażerom zasady bezpieczeństwa na pokładzie samolotu. W filmie występuje też m.in. Peter Jackson.
0 1 0 0 0 27.10.2014E-commerce PWN zacieśnia współpracę z AllegroGrupa PWN rozwija współpracę z Allegro. W jej wyniku powstaje oferta dla klientów Liderii, która obejmie akcje dotyczące poszczególnych wydawnictw, autorów i serii wydawniczych.
1 3 0 0 0 27.10.2014Ekomersy 2014 przyznane (wideo)22 października po raz trzeci zostały wręczone Ekomersy – wyróżnienia dla produktów, usług i osób przyczyniających się do rozwoju handlu internetowego. Wśród laureatów znaleźli się m.in. Rafał Brzoska (założyciel Grupy Integer), Paczkomaty InPost, PayU, Brand24 czy Go.pl.
0 1 0 0 0 27.10.2014„Lubię na podłodze” – facebookowa akcja promująca badania profilaktyczneNa portalu społecznościowym Facebook od początku października użytkowniczki publikują dwuznaczne statusy. Można dowiedzieć się z nich, że panie m.in. „lubią na...” stole, podłodze czy szafce. Ta akcja ma zwrócić uwagę kobiet i mężczyzn na potrzebę regularnych badań.
1 4 0 0 0 27.10.2014Przesłanie dla zagonionej cywilizacji w kampanii reklamowej Galerii Faras (wideo)Muzeum Narodowe w Warszawie prowadzi kampanię reklamową nowej Galerii Faras. Działania mają przypominać o tym, że w stolicy znajduje się skarb kultury o randze światowej.