0 1 0 0 0 25.05.2015Powstaje agencja specjalizująca się w obsłudze aplikacji mobilnych i nowych technologiiKatarzyna Dworzyńska założyła agencję PR Calling. Firma będzie specjalizować się w PR aplikacji mobilnych oraz firm działających w branży nowych technologii, w tym także start-upów.
0 1 0 0 0 25.05.2015Najszybciej rozwijające się segmenty rynku prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce – PMRW latach 2015–2020 polski rynek prywatnej opieki zdrowotnej będzie rósł w tempie około 7% średniorocznie. Ubezpieczenia zdrowotne będą jego najszybciej rozwijającym się segmentem – wynika z raportu „Rynek prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce 2015” firmy PMR.
1 1 0 0 0 25.05.2015Orange promuje Pakiet swobodny (wideo)Marka Orange rozpoczęła kampanię promującą Pakiet swobodny. Działania komunikacyjne podkreślają wolność i swobodę w korzystaniu z oferowanych usług.
0 1 0 0 0 25.05.2015Co planujemy na Dzień Matki? – badanie IQS (infografika)Większość Polaków zamierza obchodzić Dzień Matki. W jaki sposób? Obdarować mamę upominkiem zamierza 36% badanych. Taki sposób świętowania deklaruje co druga osoba w wieku 15–24 lata – wynika z badania IQS.
1 1 0 0 0 25.05.2015Perwoll i Maja Sablewska zabierają na zakupy do Mediolanu (wideo)18 maja rozpoczęła się kampania marki płynu do prania Perwoll z udziałem Mai Sablewskiej – menedżerki i doradcy wizerunkowego. Hasło działań to „Wygraj zakupy z Mają w Mediolanie”.
1 2 0 0 0 25.05.2015Siłownia w tramwaju. ActivLab Sport zachęca do aktywności fizycznej (wideo)Marka odżywek i suplementów dla sportowców ActivLab Sport (Regis) przeprowadziła niestandardową akcję wprowadzającą na rynek linię Run & Bike. Jeden z warszawskich tramwajów zamieniła w siłownię.
0 1 0 0 0 25.05.2015Ericsson Consumer Lab: Korzystanie ze smartfonów poza domem wciąż domeną osób młodychOsoby młode (15–29 lat) stanowią główną grupę korzystającą ze smartfonów na dworze oraz w trakcie podróżowania. Najpopularniejszą wśród nich aktywnością outdoorową jest korzystanie z mediów społecznościowych, granie i oglądanie materiałów wideo – wynika z badania Ericsson Consumer Lab.
4 1 0 0 0 25.05.2015Ogólnopolska odsłona kampanii promocyjnej lubelskiego potencjału gospodarczego (wideo)25 maja rozpoczął się kolejny etap telewizyjnej i internetowej kampanii promującej rozwój gospodarczy Lublina. Komunikacja skierowana jest przede wszystkim do analityków i konsultantów biznesowych oraz specjalistów podejmujących decyzje inwestycyjne w imieniu dużych korporacji.
1 1 0 0 0 25.05.2015Knorr w kampanii na Dzień Matki przypomina smak domowej kuchni (wideo)Z okazji Dnia Matki Knorr przygotował kampanię „Najwspanialszy smak na świecie”. Ukazuje w niej historię Carmen, która wyjechała do pracy w północnej Finlandii, oraz jej mamy mieszkającej w Portsmouth.
5 3 0 0 0 22.05.2015Amnesty International Polska przekonuje: „Wolność – Udostępnij” (wideo)Amnesty International Polska rozpoczyna obchody 25-lecia działalności. Z tej okazji 21 maja wystartowała akcja „Wolność – Udostępnij”. Celem projektu jest pokazanie działań stowarzyszenia oraz zachęcanie do zaangażowania w obronę praw człowieka na świecie. Przyłączyli się do niego m.in. Grażyna Wolszczak, grupa Dezerter i Beata Sadowska.