„Leć za Leszkiem” – Lech Premium nagradza biletami lotniczymi (wideo) - Marketing przy Kawie
„Leć za Leszkiem” – Lech Premium nagradza biletami lotniczymi (wideo)
  • 2
  • 3
26.05.2015

„Leć za Leszkiem” – Lech Premium nagradza biletami lotniczymi (wideo)

Leszek Chmielewski znów wyruszył w świat. Niedawno udał się z wizytą do Brazylii, gdzie dzięki niemu moda na fryzurę „na kapsel” opanowała kraj. Brand hero marki Lech Premium nie zwalnia tempa – podróżuje i inspiruje do kolejnych działań, tym razem w konkursie „Leć za Leszkiem”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55207 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 maja 2015