0 1 0 0 0 24.10.2014Nasz świat w 2039 roku – Natalia Hatalska publikuje „FutureMakers.Today”Natalia Hatalska opublikowała „FutureMakers.Today”. To zapis rozmów blogerki na temat przyszłości z międzynarodowej sławy ekspertami z różnych dziedzin, m.in. futurystami, filozofami, start-upowcami, fascynatami nowych technologii.
1 1 0 0 0 24.10.2014Wypadki chodzą po ludziach – przypomina JBL w kampanii słuchawek bezprzewodowych (wideo)10 października w kinach rozpoczęła się kampania reklamowa marki JBL. Wyższość słuchawek bezprzewodowych nad tymi przewodowymi w spocie została pokazana na przykładzie wypadków, które mogą nas spotkać.
2 1 0 0 0 24.10.2014Podstęp, porwanie i drobne oszustwo – Michel Moran w reklamie Lisnera (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa produktów rybnych Lisnera, której twarzą został znany szef kuchni i restaurator – Michel Moran. Został on ambasadorem marki i będzie ją promował przez kilka miesięcy.
1 1 0 0 0 24.10.2014Pierwsza kampania telewizyjna marki Międzychód (wideo)Marka dań gotowych Międzychód 25 października rozpoczyna ogólnopolską kampanię promocyjną. Działania reklamowe prowadzone będą w telewizji oraz Internecie.
0 3 0 0 0 23.10.2014Najbardziej opiniotwórcze media września: dzienniki znów na prowadzeniu (IMM)„Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i RMF FM były najczęściej cytowanymi mediami we wrześniu 2014 r. – wynika z analizy IMM. Kolejne miejsca zajęły: tygodnik „Wprost” oraz stacja TVN24.
0 1 0 0 0 23.10.2014Polskie Radio wybrało konsorcjum firm Communication Unlimited i Isobar PolandKampanię z okazji 90-lecia istnienia Polskiego Radia przygotuje konsorcjum agencji Communication Unlimited i Isobar Poland. Firmy zostały wyłonione w wyniku wielomiesięcznej procedury konkursowej.
1 1 0 0 0 23.10.2014Dr. Oetker reklamuje Babeczkę z kubeczka (wideo)Dr Oetker w nowej kampanii informuje o nowości w portfolio Słodkiej Chwili.
0 1 0 0 0 23.10.2014Medialność recesji na stabilnym poziomieNa stałym, niskim poziomie utrzymuje się wskaźnik medialności recesji – wynika z analizy firmy Press Service Monitoring Mediów. Wartość WMR we wrześniu wyniosła 127 punktów, wobec 130 w sierpniu. To spadek o niecałe 2 proc., choć część treści wieszczyło obniżkę koniunktury w związku z deflacją, jaka pojawiła się w naszym kraju.
0 1 0 0 0 23.10.2014Edelman Polska i ProCreation tworzą wspólną ofertęPolski oddział firmy Edelman oraz agencja interaktywna ProCreation nawiązały strategiczną współpracę. Stworzą wspólną ofertę, która ma odpowiadać na potrzeby komunikacyjne klientów obu agencji.
1 1 0 0 1 23.10.2014Wizyta w Małopolsce alternatywą dla oglądania telewizji w kampanii promocyjnej regionu (wideo)Spot „Nie masz co robić w weekend? Przyjedź do Małopolski!” to kolejny film, który z przymrużeniem oka promuje uroki regionu. Jego bohaterowie planują spędzić dzień przed telewizorem. Niespodziewane zdarzenie sprawia, że wyruszają w podróż.